HVEM FÅR GAVE FRA MEG? + DEILIGE JULEKAKER MED OPPSKRIFT

Var ikkje så mange som gjerne fikk det med seg, men det var en type GiveAway her på bloggen i går og du hadde muligheten til å snappe til deg ca 200 gr deilige FruktFlesk som eg laget her om dagen 🙂 Nå har Random og eg hatt en kjapp trekning og den eg skal sende Go`sakene til er:

NINA!

Ho Ho Ho Gratulerer så mye!
Send meg adressen på mailen min ([email protected]) eller på FB om du vil 🙂
Skal få pakken av gårde fortest mulig 🙂

 


Selv om de i grunnen var kommet litt snø i går kwell fikk eg litt sjokk da eg sto opp i dag! Skikkelig DRØMMEVÆR! -3, snø OG sol! fantastisk! Det var  helt magisk å få med seg soloppgangen!

 

 


I dag var det bare å fortsette i den gode tralten! Deigen til Smørkjeks satte eg i går så den var super
å leke med i dag 🙂 Kakestemplene har eg kjøpt på Aalens, men vil tro de f.eks har slike hos Jernia 🙂 Kjekt “verktøy” 🙂 

 

 

Skikkelig koselige kaker og de smaker såååå godt! Blir liksom litt sånn varm i munnen 🙂
Oppskriften på disse finner du
HER!

 

 

Etter at Smørkjeksen var i boks hadde eg i grunnen sagt meg ferdig for dagen så eg rigget meg til
i Go`stolen med NYTT prosjekt på pinnen, meeen eg fikk ikkje ro i rompa så før eg visste ordet av sto eg å hakket på mandler og sjokolade! Eg bare MÅTTE får Vepsebol i boksen! De er så herlige og ikkje minst er de lynkjappe å bake! Inkl steketiden tok den meg ca 1,5 time til alle 70 var i boksen
og eg igjen kunne innta Go`stolen med verdens beste samvittighet 🙂

Oppskrift på Vepsebola finner du HER!

Nå føler eg at eg begynner å være ajoùr! Nå har me 4 kaker + FruktFlesk i boks 🙂 I morgen må eg få litt flere ingredienser i hus så blir det nok flere kaker ut over uka vil eg tro 🙂

Har akkurat tent masse lys, kokt kaffi så eg er klar for kwellen! Gleder meg sykt til Farmen Finalen! Sånn på en måte trooor eg bare at Halvard vinner hele skjiten, men eg håper nå litt på Eunike eg 🙂

KOS DEG MASSE
OG NY KWELLEN

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg