LUKE 11 – LEKRE OG GRATIS VOTTER

Erika Guselius

Votter er det samme som med sokker, man får aldri nok, men likevel skjer det at nr 2 sitter langt inne! Ellers så liker eg veldig godt å strikke votter, hvis de i tillegg kan strikkes på tynne pinner med tynt garn, ja da er eg i mitt ess! Disse vottene strikkes på pinne 2,5/3 og det er jo akkurat passe, kanskje du rekker et par før Jul? Oppskriften er uansett Gratis så snapp den til deg 🙂

 

 

MARTJÃRN
Gratis Oppskrift
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Erika Guselius

 

Bãckarbo
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Det er ikkje bare bare med minus og snø! På torsdag opplevde med at vifta i bilen begynte å jukse! DET kan være ganske skummelt! Ikkje bare fryser man i bilen, men så lenge me puster i bilen, ja da fryser det på vinduene!! OMG! Ali kastet seg over nett samme kwell og fikk kjøpt en ny, men det tar jo noen dager før man får den! Hmmm i tillegg har Amira til nå kjørt på SOMMERDEKK! Tja, tiden er essensiell her, hun har aldri hatt tid å skifte før nå (Ja for nå MÅ hun!) hehe Men hadde hun jekk tror du?? BMW har helt egen jekk til sine biler så det var døfødt å bruke vår + at hennes bil er ekstremt lav! Ergo endte me opp me å kjøpe en diger garasjejekk! hehe Så i dag er eg UTEN BIL!!!
Hadde litt planer kan du si Ho Ho Ho

Ali står i tastende stund ute og gjør et tappert forsøk på å skifte de dekkene, ja for Amira tok vår bil!
Han hadde holdt på med den i over 1 time for å få bort isen og siden hun parkerer i parkeringshus når hun er på jobb satser me på at det går bra :)Men fy for et styr!

Dvs at i dag blir det mest strikking på meg vil eg tro, etter at eg har shaina kjøkkenet! Vanligvis har Ali fiksa det om morningen før eg står opp, men han har stått på hodet ute kan du si!

På pinnen i dag har eg startet på en hals som skal gis sammen med den Star Wars lue eg har strikket, skal vise bilder etter hvert 🙂 Til dere som allerede har sett den på SnapChat; Hvis du f.eks Googler “Cross Stitch Pattern Star Wars” dukker det opp ganske mye brukanes 🙂

Men nå skal eg bare ta å strekke meg litt så er det bare å sette i gang med dagen 🙂 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG MANDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #votter #mittens #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg