LATVIAN BLOOM – 3 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Dela Hausmann

 

Eg gir deg en Blomstereng på en Iskald søndag med kuling fra øst! Bruk den med omhu og KOoOS deg max <3 Her kan du virkelig kose deg med det passende garnet Flora i akkurat de fargene du liker aller best, eller kanskje du vil prøve noe nytt? En ny fargekombo f.eks? Farger du aldri ofrer en tanke? Her har du virkelig muligheten til å skape noe flott! Et annet ypperlig garn til denne lekre
halsen er
OPAL – Et utrolig deilig garn som eg elsker 🙂 Hva med et nøste i Multi og et i UNI? Spennende! Åååå det er SÅÅÅ mangen magiske muligheter!

 

 

 

COWL LATVIAN BLOOMS
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

Dela Hausmann

 

Så gøy å leke med mangen farger!Her kan du også kose deg med f.eks
Opal, Regia og Zauberball! WOW for en fest!

 

 

SOCKS LATVIAN BLOOMS
Str 38—> 43

 

 

 

 

 

 

 

 

Deal Hausmann

 

På disse deilige pulvottene kan du bruke hvilket som helst av de overnevnte garntypene!
Bare KOoOS og nytelse absolutt hele veien kan du si 🙂

 

 

LATVIAN BLOOMS
One size Dame

 

 

 

 

 

* * * *
 


Eg der i mot skal KOoOSE meg med Lima og Tynn alpakka i skjønn forening og strikke ferdig en sokk! Jepp, nå holder eg på å avslutte hælen og da er det beine veien og SWUPP—-> FERDIG!

Om det er kaldt?? TULLER DU!?? Det blåser ISSPYD ute på terrassen og eg er så glad for at eg ikkje må ut på noe for det er virkelig kaldt, kaldt og kaldt! Eg skal bare nyte søndagen for det den er verdt,
se på serie og bare KOoOSE meg, hva er dine planer??

Hva strikker du på i dag? Noe gøy? Noe som bare MÅ bli ferdig og egentlig er det ganske kjedelig?
Eller sitter du å dibber fordi du skal starte på noe nytt? Men du må BARE først…?
Fortell meg om dagens strikkeplaner!

KOS DEG OG HA EN
HELT MAGISK SØNDAG

Go`klem fra ei Vibbedille i SøndagsModus 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #latvianbloom #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

12 kommentarer
    1. Her er det minus 7, tåke og det ser ut som om det snør/regner isbiter.
      Med andre ord, et sånt vær som sniker seg inn i alle ledd. 🙈
      Kjolen i Lima må legges til side, den er for tung å strikke i dag.
      Så skal bytte mellom en jakke i Cotton Merino, og sokker til gubben. 😊
      Det er perfekt vær ute til å sitte inne. 😀

    2. Anonym: Hørtes ut som været her det. Vel å merke er det 0 gr, men pga vinden er det følt minus 8 så det er skikkelig Isspiker som fyker rundt. Herlig å kose seg inne 🙂 Kos deg

    3. Her blir det ikke strikket noe i dag, det blir heller brodert litt😀

    4. Her er det -2 og iiiiiskald vind, og verre skal det visst bli, sies det. Perfekt innevær med andre ord. Er snart ferdig med min Fanagenser med rundfelling. Verker etter å begynne med noe nytt, men må holde meg til Fana for jeg trenger den på jobb. Det var en nydelig hals du viste fram i dag. Har noe Flora liggende, hmmm…. 😉 Takk for mange gode idéer på bloggen din, ha en fin dag!

    5. Astrid Margrete Dalen Stenslan: Men det er OGSÅ kjempekjekt! Hender eg broderer selv og og ha mye eg har brodert oppgjennom 🙂 Vitsen er at man koser seg 🙂 Nyt Søndagen 🙂

    6. Et vakkert mønster! 😍😍 har noe Kauni som kanskje…… men ikke enda.😝. Har “litt” som skal gjøres ferdig først- trur eg. Nå driver jeg med et gammalt prosjekt. Forlenger ermene på en ol- eller vm- genser. Kjedelig. Men da kan genseren brukes igjen. Ha en fin dag!

    7. Nydelig hals mønster.
      Den er på pinnen nå.I Flora,grå og fersken (var det jeg hadde).Kjempemoro og strikke.
      Ha en strålende dag.

    8. Her blåser det og er iskaldt selvom gradestokken viser 0 grader…..
      Jeg strikker hjertevotter – har strikket mange og elsker denne oppskriften. Men i dag kjeder jeg meg….. i et svakt øyeblikk etter å ha lagt ut bilder på Instagram sa jeg ja til å strikke et par til noen. Og det minner meg om hvorfor jeg egentlig ikke sier ja til å strikket på oppdrag! Bra det bare er et par votter!
      Jeg kan godt selge av overskuddet av det jeg lager men det er kjedelig å strikke samme plagg på bestilling…. jaja…..

Siste innlegg