BABY BOOTIES – 7 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

 Verde Celadon

 

På jakt etter et lynkjapt strikketøy? Sier bare èn ting; BABY BOOTIES!!! Mangen!!! Blir jo skikkelig fristet når eg ser bildet over, ja ikkje bare et par, men MANGE! Ja en hel regnbue?? Det er sååå GØY! Awww pynte med masse skjønne knapper, ja rett og slett bare et skikkelig koselig inne i mellom prosjekt for å koble av 🙂 Tenk på alle de halve nøstene du nå kan bli kvitt på en fornuftig måte?

 

 

CHUNKY BABY MJ`s
Bildet over
Str 0-4 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ines M

 

BABYHAUSSCHUHE
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autumn Street

 

BABY UGGS
Str 3-18 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Regina Willer

 

BLUE STEPS
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

	Lena Swan

 

STAY-ON BABY BOOTIES
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Annie Cholewa

 

TEENY TINY MARY JANE BOOTIES
Str 0-4 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heidi Pettersen

 

LILLEBRORS VINTERSKO
Str 3 og 6 mnd
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

* * * *

Nå du våkner nesten i panikk fordi naboen bålfyrer i peisen!! Halvveis i søvne var eg sikker på at naboblokka sto i full fyr! Det reiv i nesa og eg fikk tårer i øynene! Lurer på hvilke vedtype det blir fyrt med eg!?? Åsså finner alltid røyken veien INN på vårt soverom! Var bedre om det var varmen som kom inn når eg skulle stå opp hehe Ååå ja, fra eg våkner under dyna til eg faktisk sitter på sengekanten så går det en liten stund, eg må jo sitte å manne meg opp for ennå er det ikkje nok + grader til at det blir behagelig uten klær! Heldigvis er det ikkje mer enn 1 minus så det stiger sakte med sikkert 🙂
Gradene stiger nå i allefall for morgendagen og det skal blihele 3 +! Da er det bare å håpe at formen min vedvarer og at morningen starter bra! Blir så gøy atte!

På strikkefronten nå er eg i full sving med første erm og det går jo mye fortere enn en bol frem
og tilbake, det eneste som irriterer er at eg finner ikkje den lille rundpinnen! Sitter derfor med den store
og bare drar ut bøylen, går fint det altså, men litt tregere 🙂 Så da er eg i gang og eg kommer til
å drømme om ermstrikk hehe 4 ermer “klakk-klakk-klakk” Krysser pinnene for at eg holder motet oppe!

Sånn ellers begynner eg å bli nervøs når det kommer til Pc`en min så det er vel gjerne på tide å tenke på en ny!! Ungene mener eg bør kjøpe Mac, for noen år siden hadde eg vært enig, men nå? Eg vet ikkje for det er ganske mangen år siden eg brukte Mac. Er jo ved siden av Grafisk designer også utdannet som Mac designer så det burde jo være åpentlyst hva eg kjøper hehe Men på den andre siden er eg blitt så glad i denne Sony Vaio`en som eg har!! Nå har den gledet meg i 6 år og 3 mnd uten å hikke så kan ikkje klage! Den siste tiden er det der i mot tegn på at den begynner å bli sliten!
Kjenner eg er litt nervøs pga det for den må IKKJE ryke nå!!! La den kjøre og gå frem til skattepengene kommer! hehe Det er vel denne måneden me får vite om det blir “Cash” eller “Smell”? Kan ikkje se noen grunn til at det skal bli “smell” i allefall! SPENNENDE!

Nei, det er vel på tide å komme i gang med dagens første strikkeøkt! Først en kjapp tur på badet, et lite overblikk på kjøkkenet, skulderen min ha meldt sin tilbakekomst med full styrke så eg rydder ikkje ut av maskinen. Der i mot kan eg samle ting sammen slik at det ser bedre ut hehe Ja og vaske litt 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT MANDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂 

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg