LYST PÅ GARN?? – EG MÅ KVITTE MEG MED NOE!!!


Du ser det, eg er LIVREDD for å rote til det herlige Garnrommet (Nødvendelig Rommet) som Ali og eg fikset i fjor sommer så eg har bestemt meg innsett at eg få noe ut og hjem til noen andre….
Er sikker på at noe av det eg kan “frigjør” muligens kan være av interesse for noen andre? Ikkje det at eg ikkje vil ha det selv
(Bare gi meg et større rom!) men for å unngå rot som sagt så noe ut!

Planen i helga er å sjekke hver hylla for HVA eg vet at det kan bli lenge til eg strikker av, samle 2-3 sorter i hver hylle, har innsett at hver garntype kan ikkje ha hver sin hylle…Men men det går greit 🙂 Finner nok litt forskjellig som eg evn kan selge når eg tar en gjennomgang 🙂 Interesse for det tror du?

 

 


Vet med SIKKERHET at denne hylla skal tømmes! Det er KUN Bomullsgarn, noe eg veldig sjeldent strikker av og HVIS eg igjen kaster meg over klutene til Bitta kan eg heller kjøpe det eg trenger.
Her er det mest Petunia mener eg å huske 🙂 Forresten et knallgodt garn å både hekle og strikke av.
Alle klutene eg har strikket har eg strikket i dette 🙂

 

 


Så er det disse da…EVIGHETER siden eg har heklet duker! Hvis behovet skulle melde seg for en duk en gang kan eg kjøpe en ny hespe. Noen som liker å hekle av slike? Mener det er mest Maxi, muligens og Dixi (Disse håper eg f.eks at èn person tar slik at eg slipper å sende 100 forskjellige pakker)

Bor du i distriktet? Da er du hjertelig velkommen innom 🙂 Eneste eg skal beholde selv er de 7 rullene bakerst til høyre for de kjøpte eg første gang me var i Beirut…..MINNER etter en butikk
som ble bombet til ruiner i 2006….

 


I den 2. øverste hylle her
(Under Kauni`en) ligger det en del Rowan DK Ullgarn, Scahenmayer
og litt sånn småsnacks, mye i Merino, det ligger bare der….

 


Her ser eg tydelig at eg kan rydde sammen 2 og 2 hyller 🙂 Mulig eg vil kvitte meg med de kamelfargede hespene til høyre
(Der heksa sitter hehe) Et NYDELIG garn som eg kjøpte for å strikke genser til DibHassan for mangen år siden…..Ganske dyrt var det den gang…Kommer nok aldri til
å strikke av det…Ser på det mangen ganger, men det holder ikkje! hehe

 

 


Her har eg også en stappfull kurv med Østlandsgarn som eg nylig hamstret så de må få seg ei hylle
<3
Har MASSE annet Østlandsgarn hvis det skulle være interesse? Her er det enklest om du f.eks kom innom så kan du heller se hvilke farger du ville hatt 🙂 Eller eg f.eks kan lage til poser med diverse farger oppi? Ja om du skulle ønske noen til f.eks lappe tepper eller leker? Sitteunderlag? Votter?

 

 

Åsså har eg jo ALT det nye som virkelig fortjener noen hyller!!
Har altså innsett (Med noe tungt hjerte!) at eg må bytte ut en del av garnet eg har, det er garn som er akkurat like fint som nytt, er nok en del som ikkje er helt nye nøster – Det ser eg etter hvert

 

Tja, eg tror det kan bli ei koselig helg eg! Alltid KOSELIG å vie garnet til extra oppmerksomhet 🙂
Det eg kommer til å gjøre er som følger; HVIS det er interesse for å kjøpe litt garn
(Rimelig penge!!!+Porto) kommer eg til å ta bilder av hver enkel haug som eg ønsker å sende/selge samlet (Slik at det ikkje blir så mye å holde styr på) Deretter lager eg et Blogginnlegg i morgen eller søndag og så blir det i tilfellet den første som vil ha. Er i grunnen ikkje så mange andre måter å gjøre det på, men bor du i distriktet som sagt så er det bare å sende meg en mail eller melding på Facebook så er du hjertelig velkommen –
Det er også mulig å komme innom i dag hvis du vil 🙂 Bare send meg en melding først i tilfellet 🙂


Eg biter veldig sjeldent, det er verre med han Ali *ler hjertelig*

Det er responsen på dette innlegget som avgjør om eg gidder å selge det via bloggen, hvis ikkje rydder eg det bare bort så får eg ta en avgjørelse for garnet sin skjebne en annen gang hehe Syns i grunnen det er for fint garn å levere til skole/barnehage for her kan det strikkes/hekles mye fine ting 🙂
Dessuten så ga eg bort STORE mengder da me ryddet i sommer 🙂

Helst ikkje send meg ønsker, masse spørsmål under Publiseringen på facebook for eg har så utrolig mangen grupper å forholde meg til, melding/mail er som sagt det beste for da har eg kontroll 🙂

Men NÅ? Nå skal eg bare strikke og KOoOSE meg!! Ja for nå er HelgeKosen i skapene, døra er forsåvidt låst og eg har både vasket håret og dusjet så eg er absolutt KLAR for ei herlige helg!

KOS DEG OG HA EN
DEILIG FREDAGS KWELL

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #yarn #garn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

27 kommentarer
    1. For et herlig rom du har! Heklegarnet til duker er interessant….. hvor mye skal du ha for det? Og hvor mange bunter og farger har du til salgs? Send meg gjerne en mail ang. det garnet.
      Ønsker deg en fin helg.

    2. Hei. Kunne godt tenkt meg noeutav heklegarnet ditt pga jeg strikker duker,men en bakdel det må sendes, men det er ikke noe problem jeg betaler porto.
      Håper du kan sende meg noe utav det.
      Mvh Randi

    3. Heisan, er interessert i det kamelgarnet, elsker spesielle garn🙂 er interessert i finull og i den slageren, og så venter eg på kva helga bringer ❤🌸

    4. Jeg er interessert i garnet fra Rowan (er det bare en farge eller flere?)og det kamelfargede garnet. Hva skal du ha for det? Og hvor mye er det av hver? Må sendes da jeg bor i Sandefjord. Send gjerne mail ev messenger. Mvh Anne-Kirstin

    5. Kjøper gjerne noe garn av deg. Jeg fôrer min mor og svigermor med garn. Da kommer det ferdige prematurtepper og votter/sokker til uteliggere i Oslo.

    6. Hei. Har du sort nr 202, parti 022 i Østlandsgarn? Mangler noen bunter for å få ferdog en genser jeg driver med.

    7. Hvis du vil selge Kauni eller Holstgarn er jeg veldig interessert 😁
      Mvh Kjersti

    8. Hei jeg er interessert i østlandsgarnet.Jeg strikker endel til varmestua og andre veldedige formål,og bruker da endel av østlandsgarnet..Hva skal du ha for det.Lene

    9. Lene schiøttz: Hvis du ser på det siste innlegget så har eg ikkje lagt ut Østlandgarn. Eg kan se når eg er ferdig med denne runden om eg kan samle noe sammen hvis ikkje farger betyr så mye?

    10. Hei.
      Kunne tenke meg noe ullgarn, helst i lyse farger. Strikker en del til våre 6 barnebarn, 5 jenter fra 20 mnd til 6,5 år og en gutt på 8. Rester går til dukketøy, alt fra Barbie til Babyborn 😍.
      Mvh
      Brit Karin Karlquist

    11. Åh! For et system ❤
      Jeg har ett barnebarn, snart 2. Har du noe garn du gir bort/selger spm passer til noe til småttingene?
      Hvor bor du, sånn ca?

    12. Hei på du.
      Sfo, helsehus og flyktninger!! Ja hvis du ikke må selge alt, men kan gi bort noe.
      Ga nylig bort til geriatrisk avdeling på et sykehus, eldre folk som fortsatt husker å strikke og hekle.

    13. Torill: Eg er klar over det, eg ga bort nesten 20 kg da eg ryddet i sommer. Mye av dette eg solgte nå syns eg var litt for fint til å bare gi bort

    14. Hei.
      Snublet over siden din når jeg sitter her og Googler som en gal etter heklegarn for min mor som har gått ut av produksjon, har du noe igjen? ser dette er en eldre post men, den som intet våger intet vinner. er ute etter idena maxi rød farget syns jeg ser noe som ligner på bilde ditt av heklegarn. Mvh Elin

Siste innlegg