HERLIGE SOMMERGENSERE TIL EI LITA FRØKEN – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

//inneholder sponset linkerJeanette Green

 

I denne lekre genseren er man kledd for både Lek og Bursdag! 2 i ett og aldeles bedårende!! Herlig til både en bukse, super til tights og sommerlig til shorts 🙂 En genser og flere muligheter 🙂  Den skled rett inn på min sykt lange prosjektliste!! Ser ikkje ut som om den lista har en ende….

 

 

 

PRINSESSE DANSE GENSER
Bildet over
Fra str 6 mnd —> 8 år

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeanette Green

 

JOoOSA er bare sååå lekkert på ei lita tulla!!! En genser med utrolig lekre, men dog enkle detaljer!
ME LIKE!

 

 

RETTVRANG GENSER
Str 6 mnd —> 8 år

 

 

Begge 2 kan strikkes i Superfine Merino Wool eller om du vil ha de enda mer sommerlige kan du strikke med Classic Cotton Merino! VELDIG mange lekre og sommerlige farger i begge garntypene!

* * * *

Jøss, tross i nysnø så ble jo dagen slettes ikkje så verst! Snøen er lett slaps og eg gikk så fint
i joggesko uten problem eller noen form for tryning! Bravo! Fine mandagen 🙂 Nå krysser eg bare fingrene for at det ikkje fryser på til kwellen!! DibHassan protesterte jo da eg sa at om det frøs så kjørte me ikkje til treningen! Han har kun Rogalands Mesterskapet i hodet som er 8.april
og kunne glatt bare trent og trent!

 

Da eg var nede for å hente han på skolen suste eg innom Posten og kjøpte alle lappene til Norgespakkene og Frimerker til de andre pakkene som eg skal sende. Fant ut det var greit å gjøre det på den måten for å ikkje rote i systemet mitt. Ja det kan fort blir litt KAOS når man står på Posten
å fyller ut slike blanketter og samtidig passe på at rett pakken får riktig lapp!
Så nå har eg sittet på gulvet i over 1 time og pakket……


Jepp, det var ABSOLUTT litt av en jobb kan du si!! Måtte også svinge innom Rema etter et par ruller med “Grå”papir og MASSE tape! *ler* Ja eg må nesten le for det verste eg vet er når eg får en pakke som er massiv tapet! Det er sånn et styr for å pakke den opp! Når eg der i mot pakker pakker HAHA
Ja da får pipa en annen lyd og eg suser på med taperullen! Du kan si at alle pakkene er blitt skikkelig polstret så eg håper ikkje eg blir bannet for mye i veggen når de skal åpnes hehe Eg er så redd for at papiret skal ryke og en ting som er verre enn for mye tape er garn på avveier 🙂 *Grøss*

Bortsett fra å slite ryggen i 2 pga gulvpakking har eg fått bretta klær, ja og så har eg vasket Løvfall Jakken og det gikk jo som en drøm kan du si! Vasket den på Ullprogram 30 grader og 800 omdreininger, nå har eg strekt den litt og den ligger på matta og tørker 🙂  Har også kommet langt på første ermen på Humulus, ja KUN 1 felling til nå og da er det jo bare å strikke den så
lang som eg trenger den 🙂 JuHuuu

Alt i alt? Tja, eg syns dagen har vært riktig så fin eg 🙂 Ali laget t.o.m en av mine favoritter til middag!
Ei skikkelig GOD gryte med Loobie 🙂 Deilige lange grønne bønner i tomatsaus med masse snaskens som man spiser meg ris, jepp, så eg er god og mett 🙂 Ny kaffi er laget og eg er helt klar for å strikke meg frem til det er dags for å kjøre Dib på trening 🙂 Tenker eg swisjer over til “Svenske Hollywoodfruer” etter hvert og irriterer meg litt over Gunilla!!! Sorry, THE Gunilla! Ler meg ihjel!!!

KOS DEG OG HA EN
FORTREFFET ETTERMIDDAG
OG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Som du rydder unna—-!!! Du skulle fått vakumpakket noen av garnposene så ble de mer håndterbare—. Blir spennende å se garnhyllene dine i ny utgave—😊

Siste innlegg