HUSKER DU DENNE GO`BITEN?

//inneholder link av sponset produktDesign av Kate Davies

 

Ahaa denne er jo perfekt nå til sommeren! Husker da den kom ut! Utrolig mange kastet seg over pinnene og satte i gang og den ene varianten etter den andre poppet opp på nett 🙂
Utrolig mangen fine og eg ble helt på tuppa! Oppskrifta havnet høyt opp å strikkelista….ca der ligger den ennå…Sammen med resten…Har fortsatt ikkje strikket den, men kjente jo på det nå at DEN har eg lyst på! Rart det der, at man kan falle sååå pladask og uten at man egentlig registrerer det så dukker noe annet opp som blir strikket og slik ruller det på seg, ja helt til det første igjen dukker opp – som nå!

 

Hmmm tror eg kunne tenkt meg denne i tynn ull eller tynn merino 🙂 DETTE er faktisk et super garn til en flott Paper Doll topp! Masse farger å velge blant + det er et utrolig mykt og deilig garn 🙂 

 

 

 

PAPER DALLS
Bildet over
Str fra 24″
(Barn) til 42″ (Voksen) Rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Er bare kjapt innom en liten tur! Sto opp før fuglene i dag og skal bli med når Ali kjører Dib til skolen fordi eg har legetime kl 08.30!! Kjenner at dette er ALT for tidlig og det er ISKALDT!!! Brrr

Gleder meg allerede til å komme hjemme igjen slik at eg kan ta meg en varm dusj! Spørs om det ikkje må bli en kwil også! Etter legen blir det en kjapp tur innom å hente nye medisiner på apoteket 🙂
Satser på at de mer eller mindre er klar slik at det går kjapt 🙂

Men du får kose deg, ha en fin morning så tastes me etter hvert 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG STRIKKEDAG!

Go`klem fra ei TRØTT Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #katedavies #paperdoll #sommertopp #superfinebabymerino #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Hei, du er veldig flink til å markere reklame og spons riktig her på bloggen, men på instagram gjør du det feil.
      Du skriver sponset og reklame sist i teksten, ofte som hashtag. Dette er feil. Sponset og Reklame skal stå tydelig FØRST i teksten.Av de 8 siste bildene dine på instagram er 6 av de merket feil.
      Anbefaler deg å ta en titt på forbrukertilsynet sine sider, der finner du enkel info om hvordan du skal merke.
      Dette er ikke for å kritisere selve bloggen din, for du skriver bra og har en flott blogg. Men nå som du blir sponset av div firmaer er det viktig at du tar jobben din som blogger på alvor og merker all innlegg på sosialemedier riktig.

Siste innlegg