2 NYE PROSJEKT I KURVEN = EN PERFEKT SØNDAG!!

//inneholder linker til sponset produkt

 

Sallan for en søndag dette blir da! Eg spratt ut av senga da eg våknet! Sånn er det når noe extra kjekt ligger å venter i kurven 🙂 Dvs, eg holdt på å sovne etter at eg hadde stoppet alarmen, men på vei inn i drømmeland kom eg plutselig på at det var noe som ventet i stua! Eg bygstet nærmere ut av senga for eg hørte Ali grynte littt bakom ryggen min *fniser* Ingen UTEN strikkeentusiasme kan skjønne dette!

I kurven over ligger det mange deilige farger i Classic SW Ull og det skal rett og slett bli drømmejakka! Oppskrifta ligger delvis klar i hodet + en annen oppskrift på bordet som skal gi meg starthjelpen eg trenger og alt skal eg fortelle etter hvert som jakken voksen. Vet bare det, denne skal bli lang!

 

 

 

 

I kurv nr 2 har eg det deilig Chunky Garnet og rundpinne 30 mm 🙂 Eg la opp i går kwell og DA var eg faktisk overlykkelig for at eg hadde valgt rundpinnen og ikkje de lange pinnene, ja for hvis det så måtte eg ha sittet på gulvet!! Eg har tegnet et enkelt mønster til dette teppe og det kommer eg også til
å legge ut etter hvert, men først må eg se at det blir fint på mitt teppe 🙂

Strikkepinnen som trengs finner du HER!

Hvis du klikker deg inn HER kan du bli med på Påske Give Away`en og vinne hele 8 slike hesper med Chunky Wool fra Knit At Home 🙂 Da kan du også få deg et deilig sofateppe eller ei god pute 🙂

Eg har egentlig ikkje tid til å sitte her å klunke i dag hehe Er så annige på å komme i gang for dette skal bli mega gøy og formen kjennes også veldig fin ut så dette blir nok en skjønn søndag!!!

Du kan jo stikke innom SnapChat (vibbedille) og se litt fremgang der 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE SØNDAG

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #yarn #garn #classicswwool #chunkyyarn #chunktblanket #langjakke #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg