“SAY HELLO” – NYDELIG LEKKER I ET HIMMELSK GARN!

Design av Rie Vive

 

Ååååå helle min så betatt eg ble av denne! Måtte rett inn å sjekke, for vettu hva!??? Denne er en PERFEKT kandidat til å meske seg med Holst Supersoft! Du som har shoppet hos Holst før VET at det fort kan bli et seriøst dilemma når man skal velge farge for der inne er det et skikkelig hav av lekre farger i alle nyanser! Dvs at hvis Holst Garn er nytt for deg har du jaggu MYE herlig å se frem til <3
Du trenger 6 nøster til den minste størrelsen og ca 6 til den største så dette blir en ekstremt billig, søt og lekker genser som ikkje kommer til å veie særlig mye!! Oh MY
<3

Nok en gang så viser det seg at japanske strikkeoppskrifter virkelig er verdt å sjekke ut!

 

 

Design av Rie Vive

 

Hvis det er noe eg har MYE av så er det Holst Supersoft så dette kan virkelig bli Utrygt!

 

 

SAY HELLO
Bildene over
Str 115 og 130 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *


Jadda, eg har da kommet godt i gang for dagen med mitt eget virkelig lekre prosjekt! Dette er umiddelbart et sjal/hals eg ser at eg kunne trengt hatt lyst på i ALLE mulige farger!!! Noe av det eg virkelig ELSKER med denne oppskriften er at etter hver eneste lille etappe eg har strikket får eg opplyst om hvor mangen masker eg skal ha på pinnen! Dette sparer meg jo for utrolig mye arbeid HVIS eg skulle ha gjort en feil eller noe! Dvs her har eg STÅLkontroll til en hver tid! Som sagt tidliger så kan eg virkelig anbefale å strikke denne deilige saken! Oppskriften, ja den kan du kjøpe
HER 🙂

 

 

 

 


Sånn ellers så startet jo denne dagen helt SUPERT når denne mailen dumpet ned i mailboxen!!
Nok en måned hvor eg er blant de 20 mest leste bloggerne på Blogg.no
(De fleste bloggene i Norge er på denne plattformen), noe som betyr extra å evn shoppe garn for hehe Bare for å SKRYTE litt hemningsløst av meg selv så har eg nå (bortsett fra september i fjor) vært på denne lista siden juni! JuHuuuu
Dette gir  meg i grunnen GOD energi til å bare fortsette 🙂 Så lenge bloggen er blitt en stor del av min hverdag er det godt og herlig med bekreftelser så eg må jo bare nok en gang rette en stor takk til deg også som besøker meg – Det setter eg pris på, på sååå mangen måter
<3

Har akkurat stappet litt mat i magen etter at Ali har utøvd sine kokkekunster noen timer og det ble grillspyd både med lam og kylling og det smakte magisk! 🙂 Skikkelig festmat på en værgrå 1.mai 🙂
Egentlig så burde me jo sitte ute både å grillet og spist, meeeen det får jo være måte på hva man skulle be om hehe det er tross alt steder det SNØR på i dag, setter mine beste ønsker dit 🙂

Nå skal eg bare strikke og nyte resten av dagen, klær er brettet og lagt på plass + Tae Kwon-Do drakten er vasket og klar for en ny fight i morgen igjen. Bare for å ha sagt det; Dib har ikkje fri på torsdag hehe Han hadde (som eg mistenkte) tatt feil av uka, neste torsdag er det selvfølgelig 🙂
Dvs at uka ble heldigvis mer normal enn først antatt 🙂

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT NYDELIG DAG

Go`klem fra ei Meget Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #holstsupersoft #japanskstrikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg