STRIKK EN LITEN KJOLE – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av The Noble Thread

 

Når de henger som perler på en snor på denne måten må eg si eg blir ganske så betatt! Gjør ikkje du? Eg blir jo fristet til å strikke en i hver eneste farge, ja kanskje nettopp bare for å henge de opp til pynt på denne måte! Snakk om å bli inspirert!

 

 

CLEMENTINE
Bildet over
Str 0/3 – 6/9 – 12/18 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Tora Frøseth

 

Når det snakkes om Babykjoler da må eg alltid nevne denne!! Det er den søteste og enkleste kjolen som kan strikkes! Å ja, eg har strikket mange!! Har strikket den både i Babyull og Holst Supersoft 🙂

Det at du starter opp er med på å få det til å gå kjapt unna, men den er så anvennelig at barnet vokser med den! Først er den en kjole, gjerne litt lang, så blir det tunika for så til slutt blir den en topp 🙂
Barnet strekker seg stort sett mest den første tiden og ikkje all verden i bredden, derfor er jo dette mulig + at måten kjolen strikkes på gjør at den utvides uten at det gjør noe 🙂

 

 

 

LITTLE SISTER`s DRESS
Str 3—> 24 mnd
NORSK Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Marianna Mel

 

Bare MÅTTE ha med disse nusselige her 🙂

 

BABY HUG BOOTS
Stri Prematur —> 9 mnd

 

 

 

 

* * * *

Sånn bortsett fra et deilig ostebord i går så ble det en ganske kjip lørdag, i allefall på strikkefronten! Armen er slettes ikkje bedre det er som den sykeste “tannverken” i overarmen og det eneste som demper det litt er når eg tar mine daglige doser morfin! Har lest meg litt opp HER og er ganske sikker på at det er akutt betennelse i en slimpose eg har fått. Vurderer å ringe til legevakten, men kun for
å høre om de evn kan tappe den eller gi meg en kortisonsprøyte med bedøvelse, utover det har eg ingenting der å gjøre. Hvis ikkje blir det å stå opp tidlig i morgen og prøve å få komme inn til fastlegen, men av erfaring VET eg at akkurat det kan være utrolig vanskelig…

Skal også til frisøren i morgen, men heldigvis ikkje før kl 13 så eg håper at eg får det til! Kjøre bil kan eg ikkje gjøre så på et vis må me jo få ordnet dette. Kjenner at denne type smerte sliter ganske mye! Du kan si det går hardt utover de frosne Asparges posene me har i fryseren! hehe Heldigvis skal Amira innover til byen en tur så hun skal innom Vaktapoteket og kjøpe med seg noen isposer.

Det også ganske knedet å sitte her å taste med kun en hånd hehe Men men det får gå, NOE må eg jo gjøre for eg kan ikkje bare sitte her som ei døle! hehe

Startet heldigvis på ny serie i går da; “The Rain” og den er ganske spennende! Det er en dansk serie, men enn så lenge syns eg den er veldig bra 🙂 Godt å ha noe å hvile øynene på 🙂

Tja, da får eg jo bare se hvordan denne søndagen blir…

KOS DEG OG NYT
EN FIN SØNDAG

Go`klem fra ei noe Oppgitt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #norskstrikkeoppskrift #babydress #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg