ALLE TRENGER EN TEDDYBJØRN AV OG TIL!

Design av Annita Wilschut

 

En Teddybjørn er sååå mye mer enn bare en Teddybjørn, alle som har hatt en VET dette! Det å kunne gi et barn sin første Teddybjørn er noe spesielt og det er stas fordi det som oftes er noe som kommer til å følge barnet resten av livet. Det vil alltid være god minner som inkluderer Teddybjørnen <3
Hvem, foruten din beste venninne gråt du til da du hadde kjærlighetssorg som 13 åring?? Nemlig han
Teddy! Hvem søkte du trøst hos når ting var vanskelig hjemme? Jo du knuget Teddy godt i armkroken din når du skulle sove, Teddy hadde alltid så god forståelse, ikkje sant?!
En Teddybjørn er selve symbolet på trygghet
<3

 

Nå har du virkelig muligheten til å gi en helt spesiell Teddybjørn til noen! Den er perfekt! Strikkes helt sømløst (Utenom at du må sy på ørene til slutt!) fra toppen av. Du slipper å sitte å klø deg i hodet med et
10 talls deler foran deg og lure på hva skal hvor!

 

 

 

Design av Annita Wilschut

Oppskriften inneholder hele 40 bilder som veldig godt forklarer deg det du måtte lure på +
at oppskriften med forklaring linje for linje 🙂 Bedre kan det neppe bli 🙂

Garn som er blitt brukt til å strikke denne er f.eks Kauni, Hifa, Peer Gynt, Arwetta, Dale Falk m.f.
Så ja, her kan du bruket nettopp ditt helt eget favorittgarn! Om det er tynt eller passe tjukt bestemmer du selv det er bare størrelsen som evn endrer seg 🙂

Gi den så til en som kunne trenge en GOD TeddyBjørn <3 

 

 

 

TEDDY BEAR VERA
Bildene over

* * * *

Juhuuu nå er HelgeKosen i skuffer og skap så her er det virkelig helg! Snakk om å bli svett av å handle hehe men inne på apoteket var det HETT! Off! Var helt klam på ryggen jo, men fy søren det er helt nydelig å kjenne at det varmer å være ute!! Eg mener, det er bare en uke siden, ja eller kun dager siden det var høyst nødvendig å ha på seg ULLsokker! Jepp det skifter jammen fort, men som sagt,
eg håper ikkje at sommerværet er brukt opp på disse 2 dagen! Bortsett fra at det er godt og varmt ute så er det IKKJE så behagelig å være ute for det blåser virkelig stiv kuling!

Ali er i sving på kjøkkenet og lager litt lett middag, han har cravet Kibbe siden helga så nå skal lystene temmes hehe Eg sitter her å er SKIKKELIG irritert! Kjøpte ny tobakk da me handlet og den er så tørr og smaker helt forferdelig!! Nå er eg så lei av butikkene her ned selger GAMMEL tobakk! Å ja, eg har sendt klage til Petterøe`s og i dag fikk eg svar: “Butikkene er forpliktet til å påse at kundene får et FERSK produkt av HØY kvalitet!” Jepp, det står svar på hvitt i mailen og det blir ikkje i allefall ikkje solgt på butikkene her i nærheten! Fikk beskjed om at eg kunne bytte på butikken eller sende de til dem og da skulle eg få rykende fersk tobakk tilbake hehe Nå skal eg først ned på butikken å bytte
og er resten av det de har på butikken like tørt, ja da skal det sendes inn av meg selv!

Ja eg vet manges mening om dette, blant annet at eg er helt idiot som røyker, MEN når eg nå første gjør det så skal i allefall produktet være GODT! Man betaler trossalt det hvite i øynene
og da gidder eg ikkje irritere meg for hver sigarett eg røyker! 😉

DibHassan dropper trening i dag!!! Skulle tro gutten har feber, men han vet å NYTE det flotte været med alle sine 25 grader og stakk akkurat ut dørene sammen med kameratene sine! De skulle full fart ned i Sjøbadet og FEIRE et vellykket eksamenstrekk! Har ikkje noe tro på at det er noe særlig badetemperatur, men deilig er det nok sikkert likevel. Han gikk hjemmene fra med et hodet fullt av formaninger om HVA som er akseptabel oppførsel når man er i nærheten av vann! Håper eg gjorde han litt redd, bare bittelitt i allefall hehe Det er første året han få lov å gå til sjøen alene og nå er han 16 år og da BØR det går bra hvis de bare passer på seg selv og hverandre 🙂 Tar full høyde for at han er noe solbrent når han kommer hjem hehe Kampen om solkrem har eg vel kanskje gitt opp…
Må kjøpe SPRAY til han!! Da kan eg bare spraye han på vei ut døra!

Nå stikker eg i dusjen for en KALD en! Etterpå blir det ME TIME for eg er nå HELT alene!!
Amira er borte for natta hos ei venninne og Ali gikk for å kwile så eg skal seriøst NYTE
ettermiddagen og tanken på laaanghelg!

KOS DEG OG BARE
NYT DAGEN!

Go`klem fra ei Tilfreds Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #yarn #pattern #teddybear #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg