FEIRING I BOKS OG 2 HELDIGE VINNERE!!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Snakk om å blir vekket både før foglane og flaggtid!! 10 på 7 nappet Ali i dyna mi og lurte på om eg ville ha kaffi! Hadde liksom bestilt vekking kl 8 eg…men men det var vel bare å sparke dagen
i gang jo før jo heller 🙂 Alle sin finstas hang klar på skap og vegger, men eg hadde ennå ikkje  bestemt meg…Da passet det jo fint at det var et noe kjølig drag i vinden for ingenting var kjekkere
enn å innvie den nye FAVORITT jakka mi! EN helt perfekt anledning spør du meg!

Elsker å tøyse med Ali på bilder hehe Han skal alltid være så alvorlig liksom *ler*

 

 

*Fnis*

 

Viktig å vifte med flagget!

 

 

EXTRA kjempekoselig at Amira var med oss i dag!!
ER faktisk noen år siden sist hun så toget her i Tananger 🙂

 

 

 

Som sagt, siste året med tog for DibHassan 🙂 Ja, det er vemodig!

 

 

 

DibHassan og kameraten hans var fanebærer i toget 🙂 Alle og en hver av 10.kl bar et skilt med VELDIG bra ordtak og uttrykk som de selv hadde laget 🙂 I morgen reiser disse 2 flotte fanebærerene til Lysebotn for å KOSE seg i Pinsen. Dib blir med kameraten og hans familie på hytta. Han har vært med flere ganger der. Hytta ligger like ved Kjerag hvor det er et eldorado for Basehoppere!! De pleier å stå
i bunnen av fjellet å se på de som kommer ned! Er jo en utrolig opplevelse 🙂

 

 

 

Hvis Dib får halvparten så GOD lærer som Nina (Midt i bildet over) på videregående neste år skal eg være overlykkelig!! Nina har vært en helt enestående lærer i alle 3 årene og hun har vært en så god kontaktperson for oss foreldre og ungene digger henne alle som en! Det har virkelig vært noen trygge og gode år sammen med henne, vet i allefall at EG kommer til å savne henne!

 

 

 

Takker alle som har sendt meg KOSELIGE meldinger i dag og ønsket min familie og meg en flott dag! Digger dere alle sammen <3

* * * * 

 

Ok, eg har lovet dere en trekning i dag! Jepp, har jo hatt en Give Away gående her på bloggen den siste uka vettu og NÅ er det på tide å se hvem som er så heldig å vinne!

 

 

2 HELDIGE vinnere får hvert sitt Opal Energy nøste + en liten pose med diverse lekre Charms som du f.eks kan lage maskemakører av 🙂
 

Ved hjelp av Random.org har eg trukket 2 vinnere og de 2 er…..
(Siden eg tidligere er beskyldt for å jukse(!!!) legger eg ved bilder…)

JORUNN LINDAL

&

EIVOR

Gratulerer så mye begge to!! Hvis dere vil ha gaven i posten send meg adressen deres på mail: [email protected] eller en melding på FB. Er dere ute å kjører tur så er dere hjertelig velkomne til å stikke innom å hente den 🙂 Jepp, det er helt tilfeldigvis 2 stk flotte Stavanger damer
som vant denne gangen! SÅ GØY! 🙂 

 

Til dere som ikkje vant, det kommer FLERE Give Away fremover så det er bare å følge med 🙂
Sommeren er lang (forhåpentligvis) og me vet jo å KOoOSE oss
<3

 

Nå må dere alle sammen kose dere videre denne flotte dagen!
Det VET eg me skal, men eg måtte bare innom her en liten tur 🙂

KOS DEG OG HA EN FORTSATT
FLOTT FEIRING!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#nasjonaldag #17mai #giveaway #ritogarnoghobby #opalenergy #charms #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Hipp hipp hurra 🇳🇴. Tenk at eg skulle vinne på nasjonaldagen!!! Tusen takk vibbedille 😎. Og gratulere og til Eivor🎉. Da må alle fortsatt ha en fin 17.mai. Jorunn 😊

    2. Jippi ! Så heldig jeg er. Tenk å vinne det deilige garnet mens jeg er her hjemme på ferie. Tusen takk !

Siste innlegg