FEIL VINNER…

Foto lånt fra TV2

 

Mulig eg er urimelig, men la meg først som sist si det at Vinneren var utrolig flink og talentfull,
hun er verdig sin tittel, men det burde etter min mening vært i en ren sangkonkurranse!

 

Som sanger kan man melde seg på f.eks Stjernkamp, The Stream, Idol, The Voice, X-Factor og som kveldens konkurranse; Norske Talenter (Sikkert i andre konkurranser også??). Hvis du der i mot er utrolig flink til å
danse, lese dikt, trylle eller hva med å “kunne” Rubiks Kube? Hvor melder du deg da på?
Jo, du kan melde deg på kveldens program….sammen med sangerene…og HVEM er det som oftes er vinneren? Ja nettopp, en sanger…Det er da eg lurer på, så lenge programmet heter “Norske Talenter, hvorfor kan ikkje dette programmet være for alle andre talent UTEN sangerene som har sååå mangen andre arena hvor de kan konkurrere!??

 

Syns rett og slett at det er urettferdig oven for alle de utrolig flotte og fantastiske talentene me har her til lands, for jammen er det mange flotte mennesker som kan helt unike ting!

 

Eg krysset fingre og tær for at me skulle få se at f.eks at Slampoesi vant! WOW sier eg bare, noe så kraftfull opplever man slettes ikkje hver dag! Her snakker me gåsehud på steder eg ikkje visst det kunne gå an en gang, ja og mystisk dans med magiske bevegelse fra en annen verden! Dette er MAGI som burde hedres med MER enn bare; “Du/Dere er ikke blant Topp3”! Syns vel egentlig at det er en skam ovenfor alle de flotte deltagerne som virkelig hadde noen sinnsyke talent! Det er disse eg syns hadde fortjent plassen alene i kampen om seier på “Norske Talenter”….

 

 

 

….men det er jo BARE min mening!
Hva mener du?

 

7 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med deg. Jeg stemte på Sofie Frost for hennes stemme trenges å høres. Det var helt vanvittig sterkt å høre hennes Slampoesi. Tango paret var magisk og hadde også fortjent en høyere plassering. Jeg mener også at sangere har så mange andre arenaer å utfolde seg på. I år ble jeg veldig skuffet over sluttresultatet.

    2. Veldig enig jeg og. Det krever et stort mot og stå frem med bl.a. slampoesien…

    3. Heiet på Bergen Shantykor, jeg. Et fantastisk kor med en talentfull dirigent som arrangerer låtene så de passer perfekt til koret!!!!!

    4. Og dette er fornuftig å blogge om?
      Hører mer til et kommentarfelt hos Nettavisen.

    5. Anonym: Fornuftig? Vel, nå er jo dette min blogg og det er faktisk ene og alene opp til meg hva eg blogger om 😉 Så sånn er det 😉

    6. Kunne ikke vært mer enig. At sangkor kan delta er jeg for, men alt annet som har med synging å gjøre kan fint melde seg på andre programmer.

Siste innlegg