EN LØRDAG MED POMP OG PRAKT!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Design av Threads and Yarns of Pleasue

 

Eg er på ingen måte en royalist, men eg må jo si at eg syns det er litt stas med både Konge
og Dronning og uansett vær må eg alltid “innom” slottet når eg er i Oslo, ja du vet; Det ultimate Turistbildet 🙂 Dessuten var eg litt på styr da Diana ble drept….husker eg satt å gråt under nyhetene for det var helt forferdelig! Men å sitte å klippe ut kongelige bilder fra et ukeblad har eg til gode å gjøre da hehe Har heller aldri hatt Kongebilde på veggen!

Eneste kontakten eg har hatt med de kongelige var da eg ga blomster til Kong Olav en gang på 80 tallet da han besøkte Tananger og i 91 da eg sendte brev til Kongen fra Sveits og lurte på hvordan eg kunne løse det hele med å gifte meg med Ali uten å gjøre noe feil eller ulovlig! Å ja, eg fikk brev tilbake!

 

Det at det er kongelig bryllup over fjorden i dag er jo selvfølgelig litt av styr, men å sitte foran skjermen en hel lørdag for å titte på kjoler, nei det gjør eg da heller ikkje 🙂 Syns det er mer enn nok å få noen glimt i nyhetene til kwellen 🙂

Når det kommer til å strikke noe til et bryllup, ja da er eg mer med hehe Det er utrolig mye lekkert, veldig mye flott som har Russiske oppskrifter! Fant et par Go`saker med engelske oppskrifter da så hvis du skal gifte deg i nærmeste fremtid er det jo på tide å tenke på det 🙂

 

WEDDING GARTER IN HEARTS
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

52chevy/ Design av Kristi Holaas

Dette sjalet har WOW-Faktoren!!! Jøsse navn sier eg bare så RÅLEKKERT!!! Her snakker med meget tynt Lacegarn da, men fy søren så delikat! Dette kan du også fint bruke som gjest i et bryllup 🙂

Hvis du f.eks kunne tenke deg en strikket/heklet brudekjole, ja da vil eg ABSOLUTT anbefale deg å ta en titt hva DENNE DAMA gjør!! Det er helt fantastisk! De kjolene hun lager er bare et SYN for øyet!

 

 

 

WEDDING BELLE
Her snakker me seriøst tynt Lacegarn!

* * * *

Startet like godt lørdagen med klevask eg! Jo før jo heller for i dag skal eg virkelig dra nytte av sol
og varme og på den måten få tømt litt av alt som er på vaskerommet! *STØNN* Dvs når eg er ferdig med å rotle her i Go`stolen med kaffi og diverse er maskinen klar til å henges ut!

Men ellers skal eg rett og slett kose meg med strikketøyet, of course! Inni mellom svipper eg innom Dib sitt rom, burde benyttet  meg og fått ut dyne, puter og madrass på terrassen! Tja får se hvor langt eg orker å dra det! hehe Men en liten oppfrisking, jepp, det trengs 🙂 Vet jo av erfaring når eg får sånn KIKK så sitter eg tilbake som et slips etterpå og det vil eg ikkje i dag! Får ta litt og litt 🙂

Fikk nå i allefall litt fart på strikketøyet i går kwell så det går absolutt fremover 🙂 Sitter å funderer på OM eg skal slenge den siste genseren til Isabell Kraemer på pinnen når eg er ferdig med mønsteret? Hmm skal vurdere det, men i det siste har eg jo begynt på en ting, strikket ferdig før eg starter på noe nytt og det har i grunnen fungert ganske bra 🙂 Dessuten har eg fortsatt noen sokker eg burde
ha startet på….Tja får se hva som skjer ut over dagen…

KOS DEG OG HA EN FLOTT
OG KONGELIG LØRDAG

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #wedding #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Kunne ikke bry meg mindre, men når det er sagt, synes jeg det å ha et kongehus er bedre enn republikk; når folket skal stemme ender det jo som regel “galt”. God pinsehelg, og måtte verden bli fri for alt av dokumentarprogram og dårlige konkurranser på tv…

Siste innlegg