HAR DU MYE RESTEGARN??

Design av Julie & The Knits

 

Dumt spørsmål! haha I så fall har du det helt ultimate prosjektet her! WOW! Hele 30 unike dyrediagram til å kunne strikke et FANTASTISK teppe til en liten en som kan dra teppet med seg gjennom livet!
Hvilken gave sier nå eg og TENK på hvor gøy DU får det ved å strikke det! KOS deg sier eg bare!
Ok, oppskriften er på engelsk! SO WHAT!?? Et diagram har et universalt språk så kjør på, finn frem alt garnet du har, alt av små nøster, enkle tråde, ALT kan brukes!

Hvis du vil opprettholde samme strikkefasthet som oppskriften så er f.eks Silja et suverent teppegarn + det holder omtrent samme strikkefasthet 🙂 Personlig å liker eg det garnet super godt! Deilig å strikke med ikkje minst, men jaggu lever det du strikker evig! Noe som passer fint i dette tilfellet siden planen er at barnet skal dra teppet med seg gjennomlivet, ikkje sant??

En rute blir med en strikkefasthet på 25 m/25 row (10 cm) blir ca 9 cm X 9 cm, dvs du kan om du vil strikke med tykkere garn, i så fall kan eg ikkje se noe problem med det 🙂

Så, ka du sei?? Blir det Restegarn Fest eller???

 

 

Design av Julie & The Knits

 

 

ANIMAL SQUARES BLANKET
Bildene over

* * * *

Jaha ja, torsdag og ganske snart HELG!! Ca kl 14 i dag er det helg her i huset for DA er DibHassan ferdig med siste eksamen! JuHuuu Han er den siste som skal inn kl 13.30 så dagen blir ganske lang for han, men til gjengjeld så har han god tid til å forberede seg før han skal ned 🙂
Eg er sååå spent på hans vegne, ja det flyr ganske mangen sommerfugler rundt i magen kan du si!

Ellers her i heimen er me littt sånn “På vent”, det kommer arbeidsfolk enten litt ut på dagen i dag eller fra i morgen tidlig. De HÅPER at kledningen ute kommer både av OG på igjen før de tar helg! På noen værvarsler er det nemlig meldt litt regn på søndag og da bør jo kledningen være på hehe Men det er godt å vite at de også vil ha det hele fort ferdig for ingenting er verre enn å vente med en halvgjort jobb og ikkje vite NÅR det ferdigstilles. Krysser bare fingrene eg da!

Litt usikker på OM me skal få hjem HelgeKosen i dag eller i morgen??? Sitter i grunnen her og vet ikkje verken det ene eller andre hehe Tror bare eg skal la dagen rulle og gå, ja så får det skje og komme set som skal skje hehe Det er ikkje akkurat som om me sulter om me utsetter det heller 🙂
Først og VIKTIGST er eksamen til Dib, så han skal kjøres ned på skolen kl 13, tar ingen sjanser på noe bussforsinkelser i dag, alt av stress og styr i forkant bør jo unngås 🙂

Tror bare eg tar meg en kopp kaffi mens eg ser hva som skjer 🙂 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK DAG DU OGSÅ!

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #restegarn #fantastiskteppe #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg