LETTVINT SOMMERSTRIKK OG GRATIS OPPSKRIFT

Design av Espace Tricot

 

En helt enkel og lettstrikket lang Tank Top med A-fasong som er kledelig for de aller fleste sommerlige aktiviteter! Noen bedre kanskje?? Det som er litt gøy er at her kan du lage ditt eget uttrykk eller design om du vil 🙂 Eg liker jo striper som du vet så eg hadde nok gått for det, men når man strikker med 2 tynne tråder og bruker denne melerte effekten så kan du finne på litt vettu, BARE å prøve seg frem 🙂

 

Den strikkes orginalt i DETTE Lingarnet, men etter å ha lagt ut en del LinTopper i det siste så vet eg også nå at en god del av dere ikkje er så begeistret for Lin. Så…hvis du ikkje er så veldig glad i Lin altså kan du faktisk strikke denne i COAST fra Holst Garn og få samme strikkefasthet på samme pinne som i oppskriften! Du strikker med 2 tråder av dette garnet også og det er ganske mange farger
å velge i 🙂 Det vil bli en skikkelig herlig sommertopp i dette garnet og den vil henge sååå fint 🙂
Garnet er en blanding av Bomull og Lammeull 🙂

 

 

 

Design av Espace Tricot

 

 

OMBRE TANK REDUX
Bildene over
Str 49″/ 124 cm rundt brystet
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

Nå når me har hatt dette veldig flotte, varme og STABILE været et par uker er det ganske lenge siden eg sjekke langtidværet skikkelig…Angrer faktisk på at eg gjorde det i dag…I dag blir det tålig bra;
Sol og 18 grader, men såååå skjer det….Gradene skal bare daaale sånn sakte men ganske sikkert helt ned til så lite som 11 grader!?!?! Få med deg at det samtidig skal blåse, ja me snakke skikkelig kuling som du bare kan oppleve her på vestlandet (ler oppgitt!)…inni mellom er det i tillegg fare for regn…trist(Eller, egentlig ikkje! da kan me snart grille igjen!) dette været skal i allefall vare frem til 18.juni når Dib
og klassen skal sove i Lavo på Sola Stranden…Sukk, akkurat det siste der er ganske så typisk
og veldig lite overraskende…*Sukk* Eg bare HÅPER at det ikkje regner før de har fått på plass all kledningen for det ligger et BERG av materialer ute ved inngangen + at hele veggen er jo ikkje tildekket på terrassesiden og med har IKKJE stor nok presenning til å dekke det til! Håper på det beste!

Men tilbake til i dag! Da eg sto opp i dag kjente eg at eg er i underskudd på ME-TIME!!! BIG Time kan du si! Hvis det ikkje skjer tilstrekkelig lenge nok i dag, ja da tror eg bare eg må stenge med inne et par timer på “Nødvendelig Rommet” mitt haha Når dette en gang i blant skjer føler eg en vanvittig sliiiten følelse i kroppen uten å egentlig være sliten…ja noe sånn er det, blir nesten litt sånn desperat og hvis noe likevel hele tiden skjer rundt og over meg må eg bare ta på meg et headsett og fyre opp musikken! På den måten blir eg liksom litt alene og eg kan slappe litt av! Krysser fingrene for at eg få litt ladetid
i dag for det trenger eg før eg bikker over på minussiden. FOR mye har foregått de siste ukene, ja det er nesten som det har gått i ETT, hvis ikkje har i allefall tankene gjort det 🙂 Heldigvis kan eg nå slappe av på det område for ALT er jo i havn, det eneste som mangler er skjøtet som kommer i posten 🙂

Fikk nå sove helt til kl 10 i dag og det kjenner eg var herlig! Helt uten alarm 🙂 Tror bare eg starter med litt dulletid på badet og tar det der i fra 🙂 En som i allefall har behov for en Day Off er Ali for han har stått på fra tidlig morgen til sene kwellen så eg håper ingen “prosjekter” popper opp i hans hodet hehe

KOS DEG OG HA EN
DEILIG LØRDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepatttern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg