2 SKJØNNE SOMMERTOPPER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Maria/Strikketanten

 

Trenger du et litt lite, eller veldig overkommelig strikketøy som går rimelig kjapt, samtidig som det strikkes i et deilig garn? Som om ikkje DET var nok så blir resultatet sååå lekkert og det passer perfekt til ei lita snelle 🙂 Denne toppen kan du f.eks strikke i Superfine Baby Merino, Lille Lerke og Baby Merino fra Linde Garn på Nille, eller lignende garn, er sikker på at du har et garn du favoriserer? Uansett så blir en deilig Sommertopp 🙂

 

KRÅKEBOLLE TOPP
Bildet over
Str 2 —> 12 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Maria/Strikketanten

Topp nr 2 her er jo enda enklere hvis du føler deg litt usikker på Lace/Flettemønster som er på den første, men ofte er jo det enkle det lekreste 🙂 Denne strikes i et noe tykkere garn og du kan virkelig nyte strikketøyet med Classic Cotton Merino, Superfine Merino Wool,
Merinoull og Ren Bomull (Nille) og
Lerke Garn 🙂 

 

 

BERTINE TOPP
Str 1 —> 12 år

 

 

 

 

 

 

* * * *

JuHuuu Det er FREDAG og HELG, bare for å gjøre helga enda mer fullkommen så er det også E`id
og ikkje minst Forball VM!! Dessuten, bare for å toppe det hele så er det jo sååå og si FERIE!!!
Jadda jadda dette blir ei fin fin helg 🙂 I kwell blir det Nachos og Fotball k(a)os i sofakroken sammen med han Ali! Han ser sjeldent på Tv, men Fotball VM er ganske hellig haha
og underholdene for oss som oppholder oss i nærheten haha

HelgeKosen er hentet hjem og me hadde en koselig handel, var innom mor mi med noen varer også. Da me kom hjem hadde også arbeidsfolka tatt helg og det er sååå deilig å se at det kun er littegranne som gjenstår å gjøre ute med kledningen før malerfirmaet kan sette i gang 🙂 Vettu? Eg fryder meg faktisk hver gang eg åpner/lukker og går inn/ut av den NYE inngangsdøra! Ja, den er virkelig lekker
og akkurat den me har ønsket oss!! Det er så uvirkelig og herlig!! Dette føler eg for ei DØR, men det har ikkje ennå gått opp for meg at me faktisk har shoppet for millioner og er huseiere!! WRÆÆÆÆL!


Det er sååå uvirkelig, ja eg må ennå klype meg i armen når eg tenker på det! Helt MAGISK!!
Så ja, det blir en flott sommer med oppussing og styr, men garantert mye gøy og kos også! Skal gjøre mitt beste opp i alt og dokumentere det som er av interesse 🙂 Kanskje det dukker opp litt gode tips underveis, eller, kanskje det er ME som søker etter gode råd og tips, for dette har me ALDRI gjort før!

ANYWAY!!! Nå skal eg stikke å ta meg en dusj og få på pysj!! Endelig kan me låse døra og bare være for oss selv og ta litt fri fra kaoset 🙂 Det har vært en lang, men absolutt effektiv uke 🙂

KOS DEG OG HA
EN HERLIG FREDAG!!!

Heia Portugal!!!

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille i Helgemodus! 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg