LØVETANN GENSER – TOP/DOWN OG FULLFART! -NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Tina Hauglund

 

Eg striper! Woop Woop! Top/Down og full fart rett ned, Nop, det kan slettes ikkje bli bedre ser du!
I tillegg så er det en genser som kan brukes hele året og den kan strikkes i forskjellig garn,
alt etter årstiden. Det oppgis også i infodelen 3 forskjellige strikkefastheter
så her kan du rett og slett velge og vrake!

 

Den kan f.eks strikkes i det deilige Pima Baby fra DSA eller f.eks Finull om du ønsker en
mer vintergenser 🙂 Deilig blir den garantert okke som! Velger du Finull har du jo et eldorado av farger og i Pima Baby har du mer duse og sarte farger (LEKKERT!)

 

 

LØVETANN GENSER
Bildet over
Str 6/12 mnd —>12 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I natt var som sagt DibHassan på overnatting ved Solastranden og der var det full fart hele natta kan du trygt si! Han badet i 23 tiden(!!!) og sånn ca kl 4 i natt hadde de gått tur på stranda og dette bildet ble tatt! Mye fart i dette her gitt! Gleder meg til Taekwondo Klubben stiller på stranda med skikkelig kamera for å ta bilder! Det blir som regel utrolig flotte bilder! Sprek type dette her hehe
Dette er forøvrig et Flying Side Kick og det går temme høyt!

Me var ute å hentet han i 9 halv 10 tiden i morges, da hadde det regnet ganske mye og det var en skikkelig trøtt Dib som sto å ventet! Han hadde som sagt døgnet, men han skulle ikkje sove sa han!

Vel, me droppet han av hjemme og kjørte videre til butikken en tur, da me kom hjem sov han som en stein! Helt sant! Arbeidsfolka jobbet utvendig på hans vegg og det bråkte, men han sov! haha

 

 

 

 

 

Åååå SE hva de hadde på Kiwi i dag! MINE favoritt pærer! Disse er søren meg skikkelig digg!
Ja for ei pære syns eg må være litt hard og det er disse!

Sånn ellers, eg er pottett i øret og er ganske surret så eg la meg midt på dagen og sov sørem meg helt til kl 18!! Oh My!! Nå har eg drypt Olivenolje i øret i krysser fingrene og håper på det beste!! Har ei sånn virkelig diger sprøyte (SondeSprøyte) som eg kan skylle med i morgen!

En herlig ting er at nå er tømmermennene FERDIG! JuHuuu I morgen kommer maleren og skal høytrykkspyle kledning og såååå? Ja så må me vente til veggene er tørre før det kan males!
Håper virkelig værgudene er med oss!

Det er på tide å få gang på kaffien og hvis eg får litt Me Time her i stua blir det også strikking! Trenger å være alene fordi eg ikkje hører skikkelig! Må jo sitte å snu hodet med det gode øret til for å kunne høre hva noen sier…litt frustrerende ja, men regner med at dette går over 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei fortsatt Pottetett Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #tinahauglund #løvetanngenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Jeg tror nok at du bør dryppe med olje, og ha bomull i øret, i tre dager før du skyller med sprøyte.

    2. Helt enig med Lisbeth. Likevel klarte eg ikkje sjøl…Skal aldri vente så lenge som eg gjorde før legebesøk. Tre dagers drypp, så lege. Det er oppskrifta.

    3. Liv V.: Jepp, nå er eg på dag 2 med drypping nå 🙂 Dette gjorde eg mye på Amira da hun var liten. Hun hadde MYE ørebetennelse og 4 ganger innlagt dren. Eg spylte henne selv også og det gikk veldig bra 🙂

    4. hei. Vaksol til å spraye i tette øre..Fås på apoteket…Hjelper virkelig

Siste innlegg