LANGE TØFFE JAKKER – 3 NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Anna & Heidi Pickles

Selv om me sitter her å nyter en ganske så fin sommer med passe gode og varme temperaturer så veeeet me at om en god måned så kan allerede den første høststormen herje her langs kysten….Ja enn hvor kjipt det er å ta inn over seg så er det mest sannsynlig sånn…Da er det vel herlig å være forberedet med en ny, god og varm Coat – Eller en lang jakke om du vil? Eg er i gang, ja det er t.o.m nr 2
eg har på pinnen så eg skal nå i allefall IKKJE fryse hehe

 

Bruk den garnkvaliteteten som varmer deg mest på de fleste måter, ja for da går det så mye kjappere når du må strikke noe så langt! Pickles har f.eks ganske mange deilig garnkvaliteter som er godt egnet 🙂
Du kan jo ta en titt
HER i så fall 🙂

 

 

COAT WITH A TWIST
Bildet over
Str S/M – XXL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anna & Heidi Pickles

 

HØSTJAKKE
Str XS-XXL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anna & Heidi Pickles

 

COOL CABLE COAT
One Size

Alle 3 oppskriftene er norske 🙂

 

 

 

 

 

* * * *

I dag hadde eg alarmen på kl 9 for å få et par time skikkelig ME TIME!! DU kommer til å le når eg sier hvorfor! Jo eg måtte opp før de andre for å kunne blogge!! Ja vettu ka!! Den der utvikingen me er så avhengig av kan PLUTSELIG skape reelle problemer! hehe

Som eg nevnte her før helga har me hatt litt dårlig nett noen dager og det er nok ene alene vår egen feil, eller utviklingen vel å merke! Ruteren me har er ikkje såååå gamlen og var en av markedets best da me kjøpte den, meeen når me nå ALLE 4 sitter med hver vår Pc, Smartmobile OG Smart TV ja da bruker man opp alt, eller kun 2 av oss bruke opp ALT nett og 2 sitter da mer eller mindre uten og må kjøre på 4G i egen stue hehe Jepp, det er på tide å investere i et nytt system som tåler dagens bruk!
Regner med å ha nytt system i hus i løpet av måneden!

Så nå sitter eg endelig her å koser meg med en lynkjapp og ny pc og alt det nettet eg kan drømme om!
Ja det er best å nyte det før de andre står opp hehe Har i grunnen aldri opplevd dette problemet før, men når ruteren er beregnet på 4-6 mottakere og me nå er 9-11 påkoblet 24/7, ja da sier det seg selv! hehe

Vettu? I går sprakk eg TOTALT!! Hvis du følger meg på Snapchat (vibbedille) så kunne du se det der!! Jepp, eg er i gang med NOK en lang jakke og hele oppskrifter er skrevet og regnet ut + eg har tegnet HELE designet! Akkurat det gjorde eg når Russland spilt ei går 🙂 Effektiv bruk av tid 🙂

Derfor er eg noe annige etter å få stelt meg for eg er HELT gira på å strikke! Ali skal mekke på Amira sin bil i dag, skal skifte bremseklosser og skiver bak før den blir Godkjent om en uke og KANSKJE det blir en tur til Selestranda senere 🙂 Har nemligen litt bilder eg må ta 🙂 Ny genser er ferdig vettu 🙂

Men, me får tastes litt senere, ja om ikkje nettet er OPPTATT!! haha

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORRYKENDE HERLIG SØNDAG

 

Go`klem fra ei GIRA Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg