GALSKAPEN NOK EN GANG SATT I SYSTEM

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn

 

Vel…..Man glemmer fort er jo noe man vet, hvis ikkje hadde alle kun hatt et barn f.eks hehe Minnene om noen 40 nøster som rullet rundt meg når eg strikket DENNE JAKKEN er bare svake minner for nå har eg NOK eg gang begitt meg ut på nye mareritt eventyr! En annen forskjell er at eg nå NYTER en “gammel” kjenning, nemlig Garnet Falk 🙂 Husket eg strikket bla sokker til DibHassan da han var mindre og DET var såååå mykt og godt å jobbe med så gjensynet var mer enn gledelig kan du si 🙂

 

 

 

Enn så lenge er det KUN 5 nøster som eg bruker siden eg strikker med Intarsia Teknikken, men eg lover deg…..Det blir VERRE, men heldigvis ikkje så gale som forrige gangen 🙂 + at ermene denne gangen blir ensfarget *Takk og pris* Dessuten så strikkes ermene i glattstrikk og bolen i Rillestrikk noe som gjør selve designet sååå mye enklere å strikke på tross av ørten nøster 🙂

 

Fargene eg skal bruker Svart, Hvit og 2 gråfarger, MUUULIGENS eg legger til noen små detaljer
i kontrastfarger, men det er ikkje bestemt og som kjent så endrer ting seg fort 🙂 Elsker slike prosjekt som eg ene og alene er ansvarlig for, da er det også veldig enkelt å bare ta en kjapp
endring histen og pisten, ja du må prøve en gang 🙂

 

 

 

I går da det var mindre interesante fotballkamper for min del satte eg meg ned med kalkulator, blyant
og skriveblokk og utformet oppskriften eg skal bruke. Var ikkje så mye jobb egentlig siden eg bruke omtrent den samme som eg brukte på den forrige jakken. Litt endringer som f.eks en noe videre hals har
eg gjort så i mitt hode blir jo denne eg nå strikker bare enda mer perfekt!

 

Dessuten blir den en tanke mer humoristist!! Jepp, som sagt; Den ser skikkelig BRA ut i hodet mitt
og det er på selve designet eg kanskje putter inn en farger eller 2 til, men aller helst vil eg ha den
i gråtoner KUN! Woop Woop eg tror dette blir veldig bra JuHuuu

 

 

 

Planen til Ali fikk seg en vri i dag for han skulle jo starte med bremseskift på Amira sin bil, men hun sov hos en venninne i natt og kom hjem langt ut på dagen i steden for tidlig haha Der med tok Ali å svingte beisen i steden for så nå er både “bedet” vårt HAHA og platå`ene til krukkene ferdig beiset 🙂

 

Den andre planen me har er å kjøre til Selestranda i kwellinga så nå håper eg ikkje denne mekanikerjobben tar for lang tid!! Når me først er på stranda er også planen å få tatt bilder av den nye genseren 🙂 Amira er Ass.Mekaniker og det er nesten det samme som Knoll&Tott haha Neida, de 2 jobber godt sammen for de er akkurat like stae! *ler* DibHassan er overhodet ikkje interessert i den type jobb så han står over. Han er mer den som bærer og løfter når noe skal gjøres 🙂 Hver sine egenskaper 🙂

Siden eg var så pass tidlig våken i dag har eg fått ganske mye ME TIME noe som har vært veldig etterlengte og ennå kan eg nok bare kose meg her med strikketøyet i flere timer 🙂 Er alltid deilig med nytt strikketøy og spesielt når det er noe eg har laget til selv 🙂 Er jo ekstra spennende for eg har ingen bilder (annet enn det i hodet) som forteller meg at dette blir seende ut sånn og sånn 🙂

Blir heller ingen matlaging i dag hehe DibHassan og eg var smarte i går MoHaaa Dib steikte opp hele 20 hamburgere så dvs at det blir burgere i dag også 🙂 Herlig med slike søndager 🙂

Egentlig så kunne eg har sittet ute å solt meg, men det STEIKER skikkelig på terrassen uten 1 mm med skygge og ikkje et vindpust en gang!! Disse dagene er også den såkalte faresonen når det kommer til en evn migrene så eg unngår å trigge minst mulig. Satser på at eg hopper over denne gangen. Siden eg nærmer meg en overgang haha (Ingen utslag på prøver ennå) er sykluses litt sånn både og + litt opp
og ned så det skjer faktisk at migrene uteblir noen mnd før den plutselig smeller til. Ser det an et par dager og får eg den ikkje så må eg se å komme meg til frisøren!! Ja nå trengs det kan du si 🙂

Men ANYWAY, nå skal eg fortsette å strikke meg 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT DEILIG SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Ganske så ivrig og Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #egetdesign #garnetfalk #dalegarn #houseofyarn #falk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg