STRIKKEGALSKAP IN ACTION! -INTARSIA TEKNIKK

 

Ok, har blitt lite strikking i dag! Har der i mot tilbrakt GANSKE mye tid inne på “Nødvendelig Rommet” på jakt etter farger som kan passe til det eg både har i hodet og til det eg har fått ned på papiret!! Du kan trygt si at det tok noen timer med blyant og VISKELÆR ikkje minst!! Det er utrolig mangen beregninger man skal ta og ikkje minst tenke på i allefall om eg skal få det plassert der eg tenker…Det er ikkje bare bare, men eg ELSKER denne type dill og nå nærmer eg meg ganske snart hvor X antall nøster skal
i action…Som sagt: Eg lærer aldri 🙂 Men før eg setter i gang kwellens strikkeøkt
skal eg lage noen (mange!) små nøster…

 

 

 

 

Er ikkje heeelt sikker på designet ennå…..hadde du bare visst hvor mangen eg har testet ut!! Noen av de eg VILLE ha hadde inneholdt så mangen farger at eg tror aldri eg hadde blitt ferdig! haha Skal tenke litt til på det eg har her på arket før eg tar en endelig avgjørelse. Det er absolutt mest ville hatt var SÅÅÅ vanskelig å designe inn på ryggen pga proporsjonene…IRRITERENDE!! DU ser jo bare på det bildet her at det er ganske mange farger bare der…SUKK!!

 

 

 

 

Som du ser så har ikkje selve strikketøyet økt så veldig mye siden eg har TENK for det meste, samtidig som eg har vært redd for å strikke for langt i forhold til hvor eg i tilfellet skal starte med designet. Egentlig så vet eg ikkje det akkurat nå heller så eg får ta det på gefylen kan du si 🙂 Går sikkert fint!!

* * * *

Jadda, Ali og eg har vært veldig effektive i dag! ALT rot som ikkje hørte til der det lå er borte! Dvs at det er RYDDIG!! Alle gulvene er også vasket og når Ali i morgen fortsetter med å male dørene er det bare
å ta en om gangen, mal den og VIPS sett den på plass noen timer senere – Rent og Pent 🙂
Eg har fått vasket en god del klær alt er tørt for det er PERFEKT vær til det ute.

Har i grunnen koset meg masse i dag eg selv om svetten silte på det verste, men extra godt når eg etterpå kunne ta meg en lang og god dusj 🙂 Nå om litt skal eg se LITT fotball, har ikkje noe forhold til noen av lagene, men håper vel gjerne på England?? Samma det! Er det en god kamp ser eg den,
hvis ikkje blir det nok litt zapping med fjernkontrollen 🙂

Noen som vet om en Bra/Ny serie som er verd å se??

KOS DEG OG HA EN
FREMRAGENDE DEILIG KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #egetprosjekt #intarsia #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgestørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg