TØRR Å VÆR VÅGAL – LA DET BLI EN FARGERIK HØST!

Reklame | Ambassadør Innlegg/ Sponset av House Of Yarn


Nå er det like før og me er nødt til å slå ned veggen inne på Garnrommet mitt!! Snakk om å vært en tur i Garnhimmelen og eg har virkelig fått fullt opp hodet med noen vanvittige ideèr og eg VET allerede NÅ at det blir både en fargerik høst og vinter, men det popper kanskje opp noen fargerike Julegaver også?

Det eneste som nå gjelder er å VÅGE!! Ikkje bli for ensporet og gjengrodd i gamle vaner, tillat deg selv å freake ut en gang i blant!! Det er slettes ikkje så vanskelig som du gjerne tror? Du får henge her inne en stund frem over så skal eg virkelig få deg på gli, ja du kan BARE glede deg!!

Bli med å skap din egen fargerike og lune høst! Det skal ikkje så mye til ser du for det som det gjerne pleier å stå på er fantasien og din egne grenser! Lukk øynene og fyr løst sier eg bare!
 

 


Da eg først fikk dette i hendene fikk eg litt flashback til 80/90 tallet, men eg skal love deg at dette har INGENTING med pelsgarnet som regjerte da å gjøre! WOW sier eg for en skikkelig Go`bit! SHIT ASS! Allerede på dette punktet hadde eg sikkert 10 kreasjoner i hodet hvor nettopp dette kan brukes! Ikkje bare det, men EG skal selv bruke det og en hver kommer til å misunne meg!

GI MEG STYRKE!!
Dessuten har eg jo ei lita Tulle vettu som eg virkelig kan bruke som modell for nye plagg!

*Har allerede sendt søknad om utvidelse av døgnet til øverste hold!*

 


SJEKK denne blandingen da?? Flere farger 
HER!
Skal etter hvert legge ut link til hvor det kan kjøpes på nett, er ganske nytt ennå ser du 🙂

 

 


Det er slettes i bare i fargene me må tørre å våge litt mer, men OGSÅ i flere kvaliteter! Et garn eg har vært avstandsforelsket i en stund er
Alpakka Tweed! Oh MY for noen farger!!! Dette er virkelig et garn som er FANTASTISK å mixe med, hva med å strikke det
sammen med f.eks
KidSilk ERLE??

WOW du skulle sett DEN genseren er fikk ta og kjenne på i dag! (Selvfølgelig skulle eg tatt bilde, men eg ble jo helt Starstruck! *ler*) Men eg skal LOVE deg her og nå; Eg skal etter hvert ha meg en genser i de 2 kvalitetene!! Kidsilk Erle kan du forresten kjøpe HER 🙂 
 

 


Før eg sier så veldig mye om disse Go`bitene, bare nyt bilde og drøm litt!
Hva var det første som poppet opp da du så disse? Vettu ka eg tenkte på? Bestemor sine hjemmestrikka sokker da eg var liten hehe Den store forskjellen var jo at disse fargene var så mye herligere! Dette er de 5 nye fargene som er nytt nå i høst! Ahaa for en pallett! Hæ??

HER kan du kjøpe Mini Sterk, men de nye fargene kan du studere HER 🙂

 


Sånn UMIDDELBART så eg jo for meg noen skikkelig DEILIGE sokker, skal ikkje se bort fra at det blir det også, men det først eg har veldig lyst å strikke dette skjørtet:


Lekkert ikkje sant? Oppskriften til dette skjørtet finner du i YARNMADE nr 2/2018 og det kan du selvfølgelig laste ned HELT GRATIS
HER! Slå deg løs sier eg bare!
 

 


Det var et ønske om at eg skulle prøve ut
FAT FAERYTALE (<– SJEKK de nye fargene!) og det er da ikkje meg i mot! Akkurat nå tenker eg det må bli en skikkelig slumrejakke!! Ja eg tror det kunne blitt PERFEKT! Eller ka syns du? Eg har en kjole i vanlig Faerytale og DEN er digg den! Det er et skikkelig KOSEGARN kan du si 🙂 Fat Faerytale kan du fixe hjem i postkassa HER 🙂

 

 


Eg ELSKER Karbonz pinnene, men nå skal eg sjekke de ut i en mye tykkere utgave enn det eg er vant med og det blir nok deilig for det er ingenting å si på disse herlighetene!

Anbefaler glatt disse ja!

 


Du må for all del bare NYTE dette bildet, men enn så lenge er det bare en TEASER til noe litt større enn som så hehe Kommer MEGET sterkt tilbake til disse DEILIGE SKAPNINGENE
ut i neste uke….Fortsettelse Følger—>

 

 


Alltid kjekt å prøve ut hvilke pinner som jobber godt med de forskjellige garntypene! Selv om en pinne er god betyr ikkje det at den fungerer til ALLE garnkvalitetene 🙂

 


MANGEN av høstens nye hefter og oppskrifter er et must til kalde høstkweller! Bare det å sitte å bla i lekre oppskrifter kan virkelig slå ut den beste thrilleren 🙂

Alle hefter og oppskrifter til House Of Yarn finner du HER (<—Scroll helt ned på denne siden og klikk deg inn på det Garnmerket du vil) det er bare å laste ned det du trenger 🙂
 

 


Ahaaa
DISSE SOKKENE (<— GRATIS oppskrift) bare poppet opp i et av heftene og eg falt pladask!! Hmmm eg burde virkelig hatt meg disse….Sukk….

 


For å si det sånn så har eg litt problemer her eg sitter…Ja, for eg må liksom tenke gjennom mye og prøve å bestemme meg for hvilke kombo`er eg vil lage til å strikke? Hmmm det er jo så mye lekkert å velge blant, blir jo helt yt må vites!

 

Men du? Eg må bare si noe, mulig eg banner i kjerka i samme slengen, men det får nå så være…Eg følger eg god del strikkekontorer på Instagram og det er så mye lekkert som legges ut, men for å sette det helt på spissen?? Eg kunne i grunnen bare følgt EN av alle de kontoene…Hvorfor? Jo, fordi alt er jo nesten helt likt!?! Tenkt på det? Det går ikkje bare i de samme fargene, men OGSÅ de samme plaggene…Ja og de samme bakgrunnene…I lengden er dette veldig lite inspirerende…Eller er det bare eg? Hmmm Men da er me jo tilbake til start; TØRR Å VÆRE VÅGAL!! Hvorfor strikke akkurat det samme som alle andre? Ja selvfølge så faller mangen av oss ofte for det samme plagget, men hva med å strikke i AKKURAT den fargen du elsker og heller slutte å safe??

Tror i allefall at eg skal freake litt ut det kommende året for nå er eg sååå proppa full av ideèr på både det ene og det andre at eg vet ikkje OM eg klarer å fortsette på en svart erm liksom…Mulig eg bare må strikke de svarte ermene mens eg sorterer tanker/ideèr!

Nå skal eg bare nyte kwellen her eg sitter godt innpakket i ull! Det er slettes ingen varm og med en ny høststorm på trappene og massive mengder med regn i vente er det bare å nye en god kopp kaffi og tente stearinglys! HURRA for Høsten 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG HØSTKWELL

Go`klem fra ei OVERVELDET Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #garn #yarn #pattern #norskestrikkeoposkrifter #houseofyarn #dalegarn #dustorealpakka #kniathome #garnhimmelen #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

6 kommentarer
    1. Å du verden så mye lekkert!
      Gleder meg til å se hva du bruker de fargerike nøstene til.
      De var helt utrolige *elsk* må sjekkes ut.
      Nyt bobla di med alle planene dine.

    2. Ååå! Ser ut som du har hatt en fantastisk dag, bare det å kjenne på alle de gode garnene… hmmm😊😍
      Håper du har fått nytt kvelden med strikking og ro til å fordøye.
      Gleder meg til å se alt det spennende du lager av dette

    3. Lunamon design: De kommer for salg neste yke, men du kan f.eks kikke på fargene inne knitathome.no Fargene ser faktisk litt “plasse” ut der syns eg, men eg har ALLE fargene hjemme og det LYSER virkelig opp stua her det ligger til pynt. Vil tro at dette er garn midt i din gate 🙂 GLED DEG 🙂

    4. Carina: Ja det trengs tid å fordøye noen timer hos House of yarn ja, det er så mye som blir klappet på og så skal du liksom plukke ut noe du liker! Nå må eg bare planlegge HVA eg ønsker å strikke fremover 🙂 *Luxusproblem* Har ikkje blitt så mye strikking i kwell for eg klarer nesten ikkje fokusere hehe

Siste innlegg