SMÅ & STORE VESKER – LEKRE GAVER!

Designet av Nora J. Bellows

Fy Filleren disse veskene var skikkelig FLOTTE!! Denne fargene gjorde de også utrolig lekre! TENK å ha fått en slik en i Julegave!?? Eg hadde løsna fra hengslene av pur glede! Bare nevner det! Disse 3 i sammen er jo PERFEKT f.eks om du skal på strikketreff!! I den største fylle opp med GARN, i den mellomste fyller du opp med strikkepinner i alle fasonger og størrelse og i den siste kan du f.eks ha Antibac, leppestift(?) og ei mandarin eller 2?? *ler hjertelig*

Hvis du stikker inn HER en tur vil du finne masse billige skinnereimer, håndtak etc som
du kan bruke til den veska du vil strikke 🙂

METROPOLITAN BAG IN 3 SIZES
Bildet over
Str Small, Medium og Large

 

 

Designet av Nora J. Bellows

HER kan du finne små og litt store sølvlåser 🙂 Billige er de også 🙂

MELON BITES LITTLE PURSE
One Size

 


 

 

Designet av Nora J. Bellows

Dette er ikkje “lommebok”, men små vesker plass nok til det aller nødvendigste 🙂

LIPSTICKAND CHANGE CITY
Str Smal og Large

 

 

Designet av Nora J. Bellows

BOHO BAG
Str Small, Medium og Kjempestor

Nå har du virkelig muligheten til å imponere på Julafta! Kjør på 🙂

* * * *

Gjett KA eg skal i dag?? Jo Jo eg skal selvfølgelig STRIKKE, men før eg skal strikke har eg planer om å fylle opp blomsterkassen for nå er den satt på plass ute ved inngangen og ALLE 5 jordsekkene er bært opp! Det ENESTE eg mangler er et par bøtter med steiner…Meninga var at Ali og ungene skulle gå ut å hente ei bøtte hver i går kwell, men begge ungene var slitne etter flere timer på trening så det ble utsatt til i dag! Hmm kjenner eg Ali rett så er han så pass Utålmodig at han sikkert får noen opp!?!? *Håper* Når de er på plass er det bare å tømme en sekk med Lecakuler opp i og så er eg spent på hvor mange sekker med jord det er plass til!!? Han på Hagesenteret mente det var FOR lite med 5 sekker!?? Hmm eg betviler det og tror eg tipper at eg kommer til å bruke max 3 sekker 🙂

På strikkefronten kom eg i mål med den første lommen før eg la meg i går, men NOK en gang har eg klart å glemme å beregne strikkefastheten i HØYDEN!! Er det MULIG!?!? Dvs at lommen ble en del høyere enn hva skissen min ble, men ellers på bredden stemte mine utregninger PERFEKT!! Tror likevel dette kan blir bra! Skal nåle den fast på jakken etterpå og se hvordan den ser ut 🙂 Tenkte eg skulle prøve å få til en fin I-Cord langs den skråsiden som blir lommens åpning 🙂 Regner med at eg bare kan plukke opp masker og felle av med I-Cord slik som vanlig? Satser på at det blir bra for NOE må gjøre fordi den kanten ruller som om den ikkje har annet å gjøre!
Dette blir spennende!

Mens eg strikker lomme nr 2 eg bestemme meg for knapper, og hvor mangen eg skal ha..fordi etter på har eg KUN stolpen med knapphull igjen å strikke og så er faktisk jakka kåpa ferdig! Woop Woop! Tror jammen meg eg skal ta å innvie den på StrikkeHelga i Stavanger! Det må jo være det perfekte stedet for litt over middels strikkegalskap?? Ja du forresten?? Har du bestemt deg?
Ja om du skal bli med på den StrikkeHelga?

Nå får eg ta å svinge meg og få fart på dagen! Eller NOT! haha

NYT HVA ENN DU DRIVER MED
OG LAG DEG EN PERFEKT DAG

Go`klem fra ei noe GIRA Vibbedille 🙂
#strikk #strikking #knit #knitting #strikkeoppskrift #pattern #purse #julegaver #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Hvorfor ikke ha bare 1 stor knapp? Sånn bare på/under brystet liksom? Gleder meg til å se 😁

Siste innlegg