Det ryddes og Selges!

 

Det begynte egentlig bare med at eg skulle henge opp noen bilder til at eg endte opp med å se gjennom garderobeskapet…Der lå den vettu, det fineste jakka mi som aldri er blitt brukt! Grunn? Hmm den er egentlig ikkje for liten, men for at eg skal kunne være komfortabel i den kan eg bare ha t-shirt eller tynn tricotgenser under…
Det er ganske trist for eg elsker jakka ♥

Tenker eg bare ser om eg kan selge den og da kan eg heller kjøpe meg en ny jakke! Lurt ikkje sant?
Jakken er Ubrukt og har siden kjøpet bare ligget i skapet.

 

 

 

 

Det er en gammeldags anorakkstil på jakken med avtagbart skinn på hetta. Brystlomme og gode lommer i sidene. Glidelås i halsen og snøring i livet. Den er fòret og det er sånn silkestoff på innsiden.
Glatt på innsiden som gjør at jakken henger fint

 

 

 

 

Str L/XL, når eg måler den tvers over bryst/mage er den 62 cm. Ny pris da den ble kjøpt (3 år siden) kostet den kr 1790,- Tenker eg prøver meg på 1000 kr (Da skal eg i allefall få meg en ny god jakke) Hvis den skal sendes blir det 70 kr for liten Norgespakke, eller...Du kan stikke innom 🙂 Ikkje sant? 🙂

Send meg i så fall en mail ([email protected]) eller en Sms 93899225

Nå er eg ganske glad og fornøyd! Har akkurat sendt avgårde en herlig (stor!) bestilling på Cernit, og Rito er fra nå av med på leken – Dette blir knallgøy og eg vil anta at perioden med litt mye galskap varer ut året….MINST!

Vel, nå har eg ei skål med håndlaga perler
som skal trylles rundt og monteres.

 

 

 

HA EN FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg