Lekre skinnlapper og SMARTE markører!

 

Lekre skinnlapper til å sy på det du strikker er en magisk prikk over I`en ♥ Har forskjellige varianter og farger. Alle fargene er nedtonet og lekre, ingenting som skriker kan du si – Berre lækkert altså.

Alle er pakket ferdig i små cellofanposer, og eg pakker de ikkje opp.
Det er 6 lapper pr pakke, i de pakkene hvor det kun er runde er det 7 stk.

 

 

 

 

Ca sånn ser alle pakkene ut. De skinnlappene som er avlang med 2 trykk på er til å brett rundt en luekant
eller rundt en vrangbord – Absolutt min favoritt! De andre passer også veldig flott til ei lue 🙂

 

Pr pk 40 kr 

 

 

 

 

SMARTE MASKEMAKØRER!! Woop Woop!

8 mm små trekuler, hver og en har malt på seg et tall fra 1-4 + en extra som skal indikere starten på en runde. Når man strikker raglan trenger man 5 markører (1 i start, og en ved hver felling/øking. Det kan fort bli mye om man henger på vanlige, halvstore markører. Lette og fine kuler er tingen har eg funnet ut. Alle kulene er lakket en og en (!!) Ja eg er litt gal, men da vil nå i allefall ikkje tallene forsvinne!

Pris pr pk 50 kr

 

Prisene er + porto

 

 

Disse er fint pakket inn og er eg gave i seng selv. Det er den julekalenderen du skal fylle vettu, eller kanskje du skal gi bort et strikkeprosjekt til jul? Ja, da trengs det markører. Det kommer flere snaisne
dubbeditter og tilbehør i løpet av dagen.

 

 

HAPPY SHOPPING

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg