S K O L E S T A R T – Til Salgs


Gikk noen runder med meg selv i dag: “Skal, skal ikkje” – Lovet forsåvidt at eg skulle legge ut noe nytt i forbindelse med skolestart så da får eg bare holde det eg lover 🙂 Det er ikkje så mye som lovet, men noen ganger “skjer” livet og da strekker ikkje alltid tiden til 🙂

Da er det bare å si første mann til mølla, for det kommer nok muligens ikkje flere av disse med det første 🙂

 

 

 

 

Binderser ca 6 cm


Fra venstre:

Brun Kjeks
Brun Kjeks
“Spøkelse”
“Spøkelse”
Multi Kjeks
Multi Kjeks

60 kr pr stk + porto (Avhengig av vekt)

 

 

 

 

Store binderser ca 9 cm


Fra venstre:

Hund
Multi Kjeks
Panda
Ugle
Gris
Frokost
Multi Kjeks
Katt –> SOLGT!

80 kr pr stk + porto (Avhengig av vekt)

 

 

 


Morsomme og ikkje minst store binderser er gøy til skoledagboka!
Eller? Til notatboka de som du bruker når du strikker 🙂

 

 

Morsom pynt til skole/barnehagesekk

Fra venstre;

Brun
Lilla Oransj
Blå Lime – SOLGT!
Turkise Rosa – SOLGT!

100 kr pr stk (Avhengig av vekt)

 

 

 


Blyant Topp
(Blyanter følger med)

Fra venstre:
Svart Katt
Svart Katt
Blå Katt
Lys turkis katt
(Alle kattene har selvlysende øyner)
Bamse
Monster
Multi Kjeks
Panda – SOLGT!
Monster Grønne Horn
Gris
Grisrompe

50 kr pr stk (inkl blyant) + Porto (Avhengig av vekt)

 

 

 

Ta kontak pr mail ([email protected]) eller sms 93899225

 

 

 


Noe som er neste like kjekt som å lage tingene er å pakke inn og dille,
den der dillinga altså….Elsker dill...

 

 

 


De 2 siste bildene er sånn som blir med på Strikkefestivalen 🙂 

 

Bare et tips: Trenger du cellofanposer til diverse innpakking bør du sjekke ut hva de har inne hos Congratulation 🙂 Har shoppet mye cellofan der eg!

NYHET: I dag fikk eg ordnet Tv2 på Tv`n! Har lenge hatt Allente på mobilen, meningen var å Caste til tv i stua, men tidligere var det bare Dib sin tv som kom opp. Hva som har skjedde siden sist vet eg ikkje, men i dag fikk eg opp vår tv – Så daaa blir det endelig Tv2 i stua 🙂 NICE!

Nå skal eg se resten av Allsang sammen med mor mi!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg