NYTT SJAL FRA ISABELL KRAEMER


Isabell Kraemer

Ser der ja, et nytt sjal sånn midt oppi Jula! Da er det bare å snappe det og få det inn i passende mappe, heldigvis er det snart NYTT år og eg kan etablere nye mapper for 2017! Alltid godt å ha god plass igjen hehe Ja det er som når me fikk nye skrivebok på skolen, på ny skal man fylle en bok med nyttige og noe mer utnyttige saker og ting, forskjellen nå er at me kan VELGE hva me vil pytte inni! DET liker eg 🙂

 

 

 

ALWAYS IN MY HEART
Str stort og lite

 

 

 

Vet i grunnen ikkje HVA eg har på tapeten i dag, ja rent bort sett fra at eg skal til legen nå kl 10 så eg har litt dårlig tid her eg sitter. På vei hjem skal eg innom butikken iallefall, ja for her trengs det MER sjokolade! Trenger det iallefall både til Delfiakaken og til marsipan/nougat kulene 🙂

Vet i grunnen ikkje hva eg har igjen av det eg vil bake, eller jo, KAKEMENN er jo egentlig et krav!
Er det ikkje det?? Da må i tilfellet Ali stille opp å kjevlefronten siden eg har kun èn arm til den jobben hehe Har i grunnen litt andre planer også denne uka, ja som å få i hus litt gaver,
vet ikkje helt når ennå da, får se.

Men men, nå får eg komme meg på badet å shaine meg litt og få på noe klær og komme meg avgårde. Litt spent på HVA han har å si om den der armen min Hmmm
Tja, har ikkje de beste forventningene egentlig….*Tenker Positivt* 🙂 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN MANDAG SÅ LENGE!

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #isabellkraemer #designknit #shawl #sjal

1 kommentar

Siste innlegg