DÅNE KLASK I GULVET – FANTASTISKE DESIGN


Ursa Major Knits

Oj Oj nå fikk eg vondt i bakhodet! Ja gulvet var hardt for nå dånte eg kladask *ler hjertelig*
Sett noe så enestående STILIG!  WOW Ååååå DEEE fargene!?? Rart eg dånte eller??
Jøss tror eg må ha ALLE disse oppskriftene! Ka syns du??

 

Disse sjala kan du f.eks strikke i Wollmeise (Wollmeise i Norge) eller Schoppe-Wolle Zauberball, begge deler er NYDELIGE garn og eg kan virkelig anbefale de, litt i den øverste prisklasse,
men som med sjal flest kan du bruke det garnet du vil bare holde deg litt
i nærheten av strikkefastheten 🙂 Strikker du i et garn som er en del tykkere kan du nesten ende opp med et TEPPE i noen tilfeller og det kan i grunnen bli noe tungt å surre rundt halsen kan du si *flirer*

 

 

 

MANY A MICKLE MAKES A MUCKLE
Bildet over
Str Small–> X large

 

 

 

 

 

 

 



Ursa Major Knits

 

CAROUSELAMBRA

 

 

 

 

 

 

 



Ursa Major Knits

 

LIGHTS OG POLARIS

 

 

 

 

* * * *

Dette kan bli kan bli en spennende dag på flere måter og eg er som vanlig opimist og tror det kan bli noen fine løsninger 🙂 Ali og eg har i allefall meldt oss frivillig til å ordne opp, noe som også i den andre enden gjør det bedre for oss 🙂 2 fluer i en smekk kan du si – Sånn kan eg like MoHaaaa

Men ut over det vil nok dagen sulle å gå for her skal det nemligen regne stort sett hele dagen og eg skal en kjapp tur på butikken, Hmmmm tomt for Go`saker haha Mandag er også kosedag 🙂
Eg nappa ut ALLE Nepene i går kwll, ja for eg var redd de skulle bare blir ei “trevla” pga regnet!
De smakte himmelsk og me spiste opp alle 11! hehe Skal plante nye i morgen når sola skal skinne 🙂

Nå nærmer eg meg der hvor eg ta en avgjørelse hva angår evn lommer på jakka og eg klør meg i hodet om eg skal eg eller ikkje….? hmmm *tenker* Samtidig har eg blitt KRAFTIG friste av Gerd Johanne og Marit (På FB) som har strikket de NYDELIGSTE Anker genserene!!! Ahaa PetiteKnit har sååå mye lekkert! Det hjelper svært lite på problemstillingen at han Ali rydda litt på gjesterommet i går
og fant en HEL bærpose med NYTT og passende garn til denne genseren!! Det var masse gøy farger
så eg ser jo for meg noen stripete og flotte gensere til vinteren, en til Trym og en til Alma Sofie 🙂
GI MEG STYRKE, ja for eg er opptatt med noe annet nå!!!

 

Formen sånn ellers er ganske grei så dagen blir nok fin! EG kom meg der i mot ikkje i seng før kl 3 natt og var oppe før 10 i dag så muligens det blir en kwil on the sofa, men sånn må det bli når man rangler. Noen ganger etter at me har hatt besøk så mååå eg bare bruke noen timer på å roe meg ned (Les:Hodet) for å klare å sovne litt kjappere. Negative vibber kan virkelig gjør noe med deg!

 

Har fått UTROLIG mange flotte meldinger de siste dagene!! Ja det var liksom en foss som ramla innom Innboksen og dere er virkelig fine alle sammen! Akkurat den hørtes ut som en setning fra en hvilken som helst blogger, men virkelig, eg sette stor pris på det. F.eks det å høre at bloggen min og eg er et lyspunkt i livet ditt, ja det er både godt og tøft! Egentlig burde jo ALLE ha lyspunkt rundt seg og ikkje på nett, men eg er veldig TAKKNEMLIG for at eg er noens lyspunkt i hverdagen, det føles godt. Vit også at denne bloggen og det som følger med er et lyspunkt i min hverdagen, dvs DU er en del av min positive verden som eg nyter og koser meg med <3 Takk skal du ha <3 

Da håper eg at også DU får en skjønn dag med det du måtte velge å bruke den til og husk å stopp opp inni mellom og NYT dagen! Drit i været, det vil aldri tilfredsstille oss likevel. KOS deg med det du kan bruke dagen til når himmelens sluser åpner seg 🙂

HA EN SKJØNN DAG!
 

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrifter #sprekesjal #sjal #shawl #wollmeise #schoppewoolzauberball #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

3 kommentarer
    1. Ahh, hvilke sjal. Den som hadde ubegrenset med tid og fri tilgang på garn:)
      Første feriedag. Kaldt, regn og vind. Nå kan det bare bli bedre!

    2. Wenche: Du får lage ei egen TurnusGruppe med disse sjala, verre er det ikkje hehe
      Amira også har første feriedag idag, blir neppe en dag på stranda kan du si 🙂

    3. Herregud, dåna her også når jeg såg disse sjala…. Å jaggu ein gang te når jeg sjekka ravelry profilen hennes….. Fikk iallfall ett KJEMPE problem med hvem som skal på pinnene først.
      E’kke lov å friste slik Vibbedille 😘
      ps : er glad du gjør det alikavell 😉❣️

Siste innlegg