Er du en fighter? – Tøffe Armbånd

 

Som du ser så popper det opp litt ideér her i ny og ne. Du som har følgt meg noen år har jo fått med deg at Dib Hassan har drevet med kampsport i maaange år, nærmere 13 nå. Han starter jo med Taekwondo og tok det helt til topps og fikk det svarte belte et par mnd før Corona var et faktum. Eg er superstolt av han, første gang han deltok
i skikkelig konkurranse var NM`18- tok 4 av 4 mulige medaljer og ble Norgesmester i tillegg,
året etter ble det bronse, men i en dog harderer konkurranse da han delte pallen med daværende Europamester. Vel…..i fjor 2020 skulle han ute å konkurrere internasjonalt bla i Word Cup i Slovenia….Coronoa satte jo et stor strek over det og omtrent alt som heter trening. Eg aktiv voksen gutt som liker action kan ikkje sitte stille og begynte i steden for på Kampsport Huset hvor det var lagt godt til rette for noe mer trening. Nå er han ranket til en av Norges beste
i Kickboxing i sin aldersgruppe og skal allerede i november stille i Norges Cup og NM –
Dette blir superspennende!!

Så ja, siden det går mye i kampsport om dagen fikk eg jo denne ideén da om å lage noe actioninspirerte armbånd. Har jo allerede sittet å perlet en del fotballarmbånd på bestilling, så hvorfor ikkje liksom? 🙂

Har du en annen hobby eller lidenskap som du vil henge rundt armen så er det bare å ta kontakt på mail: [email protected] – Alt kan lages er min innstilling 😀

 

 


Nr 1: “Fighter” 50,- + porto
16,5 cm

 

 

 

 


Nr 2: “Kickboxing” 50,- + porto
18 cm

 

 

 

 


Nr 3: “MMA” 50,- + porto
17,5 cm

 

 

 

 


Nr 4: “No Fear” 50,- + porto
17,5 cm

 


Nr 5: “Confident” 50,- + porto



Nr 6: “Power” 50,- + porto



Nr 7 : “Respect” 80 kr + 18 kr i porto = 98 kr

SOLGT!

 

 



Nr 8: ” Strong” 80 kr + 18 kr i porto = 98 kr

SOLGT!

 

 



Nr 9: “Sterk” 50,- + porto



Nr 10: “Respekt” 50,- + porto

 


Nr 11: “Taekwondo” 50,- + porto

 

 

Alle disse armbåndene kan selvfølgelig kombineres med både 2-3 og 4 armbånd, men nå tenkte eg i forhold til f.eks Dib, da holder det garantert med ett. Det er jo opp til deg evn så bare gi meg beskjed 🙂
Andre armbånd her på bloggen finner HER og DER.

Nå er det beina høyt resten av kwellen med heklenåla. Eg var ute å hente mor mi i 18 tiden, inviterte henne hit til “hytta” for helga og det ville hun mer enn gjerne 😀 Blir nok ei koselig helg.

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg