GARN TIL SALGS! -Første mann osv….

 

Eg pleier å være ganske tro mot ting eg lover, det gjelder også løfter til meg selv…Som fortalt så har garnlageret mitt begynt å krype utenfor den 4X4 Kallaxhylla mi og eg har begynte å samle i løse kurver….
Vel, me vet jo alle hvor dan det kan ende opp?!? K A O S!

Ok, eg tok for meg hylla med Holst Supersoft og tok en kjapp avgjørelse;
Konene med Holst Supesoft er nødt å flytte….Fargene eg har er:

Clementine 500 gram
Pea Green 380 gram
Peacock 279 gram
Glasier 400 gram
= 1550 gram med deilig Holst Supersoft

 

Pris?
800 kr + 129 i Norgespakke
(Pga av konens tykkelse må det bli en store NP

SOLGT!

 

 

 

 

 

Neste pakke er NODA, et garn som er ca 100% det samme som Holst Supersoft.
Det er et fra Færøyene og eg kjøpte det fra Projo for “et par år siden” hehe

 

Totalt 570 gram
Pris: 350 kr + 70 kr for liten Norgespakke

SOLGT!

 

 

 

 

 

Sist ute er Blackhill Højlandsuld(Lammeull) kjøpt fra Danmark.
Også dette er det samme som Supersoft, samme tykkelse og strikkefasthet

 

Totalt 765 gram
pris: 400 kr + 70 kr for liten Norgespakke

 

 

Om du skulle ønske å kjøpe alle 3 pakkene samlet er
prisen 1500 kr + 129 for Norgespakke

 

Send meg en SMS på 93 89 92 25 om du ser noe du vil ha 🙂
Eller kontakt meg på annen måte som er enklere for deg.

 

 

 

 

Ser du?
Nå fikk eg plass til alt det nye Holstgarnet og eg fikk tømt kurven eg hadde på gulvet 🙂 Sånn skal det være!
Nå skal eg fortsette å male…og lakke…og male…Repeat!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg