Garn til Salgs! -Gjør et kupp!

 

Har både snakket om det og TENKT på det lenge…NÅ må det ryddes!! Når man produserer OG shopper jevnt og trutt hele året trengs det å tømmes en gang i blant også! I dag har eg tømt en plastboks fra boden og ei hylle her på Hobbyrommet for garn + Eg fikk tømt litt hylleplass på boden *Pju-Hu* Var litt jobb ja! Dusjen eg skulle ta i morges skjedd nå for litt siden! Ting Tar Tid!

Litt praktisk info: Alle prisene er + Porto og eg vil helst ha betaling i VIPPS (93 89 92 25) Sender hovedsaklig med Norgespakker foruten småting som kan gå i vanlig post. Norgespakkene koster enten 73 kr eller  135,
alt etter hvor tjukk/tung pakken blir 😀

Ref til nr på bildene

 

Finner du noe du har lyst på er den mest effektive måte å sende en SMS (93 89 92 25) Husk navn i meldingen for hvis det blir mange er det vanskelig å forholde seg til et nummer 🙂 Av erfaring vet eg at når eg legger ut garn så fyker det fort, så her er det første mann til mølla (Ingen reservasjon) – Altså: Ikke dvel for lenge om du ser noe du må ha! Tiden fremover er det jo mye pakkestyr og her finner du mye som
f.eks kan passe i kalenderen til en strikkegal!

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 


Nr 1:
200 gr Færøysk Garn

Pris: 120,-

SOLGT!

 

 

 

 


Nr 2:
1 kg Mayflower Ribbon
(Supert til matter, vesker, interiør)
Ny pris 119,- pr stk

Pris: 250,-

 

 

 

 


Nr 3:
4 nøster Bling
Brukt litt av den rosa
Ca 200 gram

Pris: 120,-

 

 

 

 


Nr 4:
Ribbon garn
Flott til matter, vesker, interiør
Totalt 860 gram

Pris: 120,-

SOLGT!

 

 

 

 


Nr 5:
“Spinnulla”
100gram/800m – Silke/Merino

Pris: 100,-

SOLGT!

 

 

 

 


Nr 6:
Tukuwool
260 gr (Ny pris 230 kr pr 100 gr)

Pris: 250,-

SOLGT!

 

 

 

 


Nr 7:
“Lille Gulltråd”
Ny pris 179 pr stk!!

Pris 120,-

 

 

 

 


Nr 8:
Spunnet polyester tråd 10.000 m
(Aner ikke hva det brukes til)

Pris 50 kr,-

 

 

 

 


Nr 9:
2 tråds eksklusivt Spælsaugarn 200 m pr 100 gr

 

Pris 180 kr for 200 gram

SOLGT!

 

 

 

 

 

 

 

 


Nr 10:
Perfekt sokkegarn i strålende farger!
420m/100gram pr nøste

Pris: 50,- pr stk

SOLGT!

 

 

 

 


Nr 11 (Gjelder de 3 siste bildene over)
Det er 14 hele nøster (Lima, Nepal og et par Alaska) + 4,5 nøste (225 gram) med KidSilk
+ en gode del halve nøster av overnevnte, totalt 1,2 kilo!!

Pris 500 kr

 

 

 

 


Nr 12

Dette er også Drops Garn, en gammel og savnet årgang: Angora Tweed
Totalt 325 gram

Pris 150 kr

 

 

 

 


Nr 13
130 gr Cascade (Fargen JADE)
50 gr Rowan DK

Selger disse 2 sammen da de er perfekte å strikke sammen, Eg har strikket luer etc i disse 2

Pris 100 kr

SOLGT!

 

 

 

 


Nr 14
Skikkelig herlig ullgarn!
Garn fra Holen Ullverksted
150 gr oransj og 40 gr gult

Pris 120 kr

 

 

 

 


Nr 15
SOLO Lue (Ny pris 395,-) 250 kr Solgt!
Kvikk Lunsj Lue (Ny pris 395,-) 250 kr Solgt!

Komplett (Helt nytt!) med oppskrift og garn

 

 

 

 

Så var det over til litt nytte dubbeditte me som strikkere TRENGER! hehe
Alt er laget av meg i Fimo. Alt er satt kraftig ned i pris! Rydder eg , ja så rydder eg!

 

 

 

 


Nr 16
Store/kraftige binderser. Ypperlig som “bokmerke” i notatboka di 🙂

Pris 50 kr pr stk

 

 

 

 


Nr 17
Strikkemarkør Stasjon!
Denne henger du inne i strikkeveska f.eks så holder
du styr på markørene du trenger når du er ute å farter.
Markørene som henge spå følger med

Pris 100 kr pr stk

 

 

 

 

 


Nr 18
Nøkkering/Veskepynt

Pris 50 kr pr stk

 

 

 

 


Nr 19

Nøkkelring
Kulen er solid Fimo og håndmalt

Pris: 50 kr pr stk

 

 

 

 


Nr 20
Nøkkelring/Veskepynt

Pris 60 kr

 

 

 

 

 


Nr 21
Pinnestoppere

Pris 50 kr pr pose

 

 

 

 


Nr 22
Pinnestoppere

Pris 50 kr pr pose

 

 

 

Om ikke dette skulle være nok har eg også TILBUD på mange herlige maskemarkører HER INNE!
Nå skal eg surre meg ut på kjøkkenet å hente meg litt middag: Ruskevær = Kjøttsuppe!

 

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Ha! Jeg lar meg ikke friste i dag til tross for utrolig mye jeg kunne tenkt meg. Nettopp kommet inn av døra etter å ha vært en tur ute og gitt vekk en haug garn jeg vet jeg aldri kommer til å bruke selv. Har blitt bevist på hva jeg kommer til å bruke. Finull og arwetta dekker mye av det jeg driver med. Samt boksene med Dale Heilo, Falk og Daletta som vil bli til votter og Drops alpaka til pulsvanter. Tenker beholdningen rekker for de neste 10 årene eller mer.
      Ønsker deg lykke til med salget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg