~ Håndlaget Maskemarkører ~

 

Da er helga over og eg er ganske så kaputt, men godt fornøyd! Eg hadde MYYYE med meg så det er ikkje et sjokk at eg nå kan legge ut en del maskemakører *fniser* Over 500 stk er en del kan du si…! Var utrolig lite folk på Strikkefestivalen i dag og eg vet ikkje helt om eg likte omveltingen fra i fjor!? Nå kan eg bare snakke for meg som besøkende i fjor: Eg syns det var både sosialt og kjekt slik det var i fjor: Stooor hall, alle butikkene og strikkekafeområdet i samme hall. I år? Markedsplassen fordelt på 2 mindre haller og strikkekafe i 2.etg, vet ikkje helt. Men noe som reduserte drop-in besøkende tror eg kan ha med prisen å gjøre? Kjenner flere som hadde lyst
å komme og se/shoppe, men å betalte nesten 200 for å gjøre det syns de fleste var drøyt…
er vel egentlig enig i det da…Vel vel, me får se hvordan det er tenkt til neste år.

 

Uansett, la me snakke litt maskemarkører!
Alle er håndlaget i Cernit av undertegnede.

 

 

Bilde over, altså NR 1
Pepperkaker
UTSOLGT!

 

 

 


BILDE 2
Juletre uten pynt

 

 

 


BILDE 3
Juletre med pynt

 

 

 


BILDE 4
Bamse
2 Igjen

 

 

 


BILDE 5
Ku

UTSOLGT!

 

 

 

BILDE 6

Gris

 

 

 


BILDE 7
Panda

 

 

 

BILDE 8
Frosk

UTSOLGT!

 

 

 

BILDE 9
Bie

UTSOLGT!

 

 

 

BILDE 10
Pingvin

UTSOLGT!

 

 

 

BILDE 11
Katt

 

 

 

BILDE 12
Badeand
5 Igjen

 

 

 


BILDE 13
Barndomshelt

 

 

 

BILDE 14
Ugle

 

 

 

 

BILDE 15
Snømann
4 Igjen

 

 

 

BILDE 16
Julegris

 

 

 

BILDE 17
Sau

2 Igjen!

 

 

 

BILDE 18
Rudolf/Reinsdyr

 

 

 

BILDE 19
Engelsk lakris
3 Igjen

 

 

 

BILDE 20
Donuts

Her får du 2 markører på 1 snor
(En på ring og en på krok)

2 IGJEN!

 

 

 

BILDE 21
Cookie

 

 

 

BILDE 22
Sjokolade Cookie

 

 

 

BILDE 23
Sjokolade Donuts

(Her får du også 2 stk på 1 snor)

 

 

 

BILDE 24
Ronny

 

 

 

BILDE 25
Hermine

 

 

 

Bilde 26
HP

 

 

Sånn, det ble da noen. Pris pr markør er 50 kr. I dag hadde eg tilbud på strikkefestivalen og gir det også her: “Kjøp 5 og betal 200” (Dvs du får en gratis). I tilegg kommer porto som pleier variere mellom kr 20-25 (Alt etter vekt)

Ps: Egentlig yter ingen av bildene særlig rettferdighet ovenfor markørene…
de er mye finere i RL! Bare nevner det!

 

Ønsker du å kjøpe kan du sende meg en sms 93899225 – mail: [email protected]
eller kontakte meg på annen måte som er enklere for deg.

 

Noe eg lærte i dag var: Flere ble veldig glade for at markørene hang på disse “Mobillenkene” for da kunne den brukes på tjukke pinner som vanlige markører ikkje passer til – Smart! Eg har flere markører i sånn emalje, kommer i eget innlegg sammen med bla små skinnlapper som man syr på strikkeplagg + håndlaget knapper + + + mye gøy! Alt kan brukes til kosegaver til deg selv, en god venninne, småpakker til juelkalender, julegaver –
Vel, egentlig til hva du måtte ønske.

Nå skal eg bare være amøbe resten av kwellen!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Ja jeg har trøbbel med å forstå at man må betale for å gå inn og handle?
      Dere som selger betaler vel for å stå der?
      Tror flere hadde kommet om de reduserte den prisen ganske mye spesielt i disse tider.
      Og oppdelte rom som det er negativt, bedre med en stor hall og strikke kafeen i samme område yte enklere å stikke inn og se litt mer og kortet blir litt løsere ❤️

    2. Jeg er helt enig i at det ble litt trangt og uoversiktlig med 2 rom til salgsborder. Jeg ble overrasket over såpass stive inngangspenger. Da kan man kanskje heller kjøpe på nettet eller i butikk ?
      Koselig å hilse på deg, Vibbedille 🤗
      Arbeidene dine er fantastiske og ble veldig godt mottatt av barnebarnene mine (pynt på sekkene og nøkkelknippe).
      Håper leserne dine griper muligheten nå 😊

      1. Ja det var koselig å hilse på deg, få et ansikt bakom navnet ditt vettu 😀
        Håper virkelig de endrer den prisen til neste år, merket det godt på besøksantallet kan du si. Stiv pris! Gøy å høre at barnebarna dine likte det du kjøpte <3

Siste innlegg