~ Håndlaget Strikkepinneholdere ~

 

Denne kategorien er eg VELDIG spent på! Woop Woop!
Strikkepinneholder og Strikkepinnebeskyttere/stoppere.

Eg er en av de som ennå ikkje får til Magic Loop når eg strikker sokker og f.eks ermer…Da er Strikkepinneholdere et must, til nå har eg brukt noen som er dreid i tre og de er geniale!!
Den 5. eller 4. pinnen er ei lenger på flykt i strikkekurven!

 

 

Slik ser de ut i bruk, her med pinne nr 4 mm
Denne holderen er for strømpepinner som er 20 cm lange

 

Strikkepinneholder (20 cm pinner)
200 kr

 

 

 


Pingviner
Strømpepinneholder 20 cm pinner
200 kr

SOLGT!

 

 

 


Pingviner
Strømpepinneholder 20 cm pinner
200 kr

SOLGT!

 

Her ser du pingvinene og sauene som e lenger ned i bruk

 

 


UGLER
Strømpepinneholder 20 cm pinne

200 kr

SOLGT!

 

 

Litt bedre bilde av uglene, dog uten helt ferdige øyne (ei heller lakkert ennå)

 

 


SAUER 20 cm pinne
(Se bildet lenger opp)

200 kr

SOLGT!

 

 

 

Sauer 20 cm pinne

200 kr

 

 

Vanskelig å ta bilder av noe som er pakket inn,
men her er et noe bedre av sauene + de ferdige uglene

 

 

 

Disse 4 noe mindre pinneholderen har eg også,
de er til strømpinner som er 15 cm lange.

Bare oppgi farge om du vil kjøpe.

 

Strikkepinneholdere 15 cm

120 kr

Lime m/Oransje prikker – SOLGT!

 

 

 

 

Dette er stoppere, fine å bruke om du strikker på rundpinne. Sett en på hver pinnespiss og legg fra deg strikketøyet. Som mal har eg brukt Knit Pro sine pinner med oppgitt størrelse. Får du de ikkje til å sitte skikkelig kan du trykke pinnen litt godt inn 🙂

 

Pris pr pk av de over er 75 kr

 

 

 

 

Strikkepinnestoppere
De 3 øverste 75 kr
Den første på nederste rekke 75 kr
De 2 siste (Turkise) 60 kr pr stk


Rød m gull – SOLGT!
Begge de 2 turkise på nederste rad – SOLGT!

 

 

 


Strikkepinnestoppere

60 kr pr pk

 

 

 

Strikkepinnestoppere
De 2 øverste 60 kr pr stk
Froskene nederst 75 kr

 

Alle prisene er + porto. På noen blir nok portoen 55,- fordi figurene er tjukkere enn 2 cm. Send meg en sms 93899225 eller mail: [email protected] (Eller på annen måte som er enklere for deg) om du finner noe du vil kjøpe.

 

Nå har eg vært på posten så nååå kan eg begynne å pakke 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg