Har du litt tid til overs?

Designet av Rachel Illsley

 

ALTSÅ! Se og nyyyt sier eg bare! En ting er at herligheten strikkes i tynt garn med tynne pinner, men her gjelder det å holde tunga rett i munnen og sette på seg fokusbrillene! Her hadde eg ikkje kastet bort tiden med å strikke
i Ton-i-Ton farger, neida, måtte brukt kraftige kontraster bare for å understreke hvor mye jobb
det faktisk var å strikke den! Men for et syn da – WOW!

Igjen, slik prosjekt er ikkje vanskelige, men det krever likevel en god del! Dette er ikkje prosjektet du tar med deg på bussen (selv om sikkert mange hadde gjort det) Eg vil tro det trenger deg til å holde øye med maskene og ikkje bare sitte å hvilestrikke mens du glaner ut vinduet 🙂 Det hadde i allefall ikkje eg fixet,
da måtte eg i såfall hatt en Dorthe på pinnene 🙂

 

 

 

Designet av Rachel Illsley

 

Det er jo en ting å strikke denne her, men herregud! Tenk på hun som har tegnet den da!! O M G! Det er jo også forsåvit greit, men i 9 størrelser?? Iiikkjeee sant!?!?! ENJOY sier eg bare ♥

 

NIGHTBOOK
Bildene over
Fra 89 cm til 173 cm i overvidde

 

20% på oppskriften ut dagen i dag
(21.september)

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, da var det mandag, 12 grader og regn…Typisk en trist høstdag.
Det gjør ikkje så mye for meg for eg kan bare slide meg inn….

 

 

 

…inn her ved spisebordet og fortsette der eg slapp i går. Trenger mer gran, en god del mer gran, og noen snøfnugg til å putte inn i mellom 🙂 Hvor mange ekorn eg trenger har eg ingen formening om, det finner eg nok sikkert ikkje ut før eg står å skal montere opp alt 🙂 Tja, eg tror det kan bli riktig så koselig til jul 🙂 Har en del julemus som eg også vil perle, har noe, men mus er skjønne og de trengs det mange av. Trooor eg må hamstre masse limpinner til limpistolen!!! Før eg helt slår meg ned må eg bare ta en runde i heimen, rett å slett bare sjekke at alt er på plass. Eg VET at kjøkkenet er plettfritt, tror ingen tør rote der etter at eg tok det skikkelig, men ellers må eg sjekke litt rundt om. Garantert at det er på tide å starte runden med klevask – Igjen! Engangsklær!
Hmm tro om det kunne vært noe, resirkulerte klær! *Kast uten dårlig samvittighet* haha

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg