Helt nytt Julestoff – Til Salgs

 

Du som vanker her inne vet at eg nå har et større syprosjekt på gang, og når eg shopper går det ofte litt fort i svingene!! Stoffet på bildet prøvde eg å kansellere kort til etter at eg kjøpte det, men det gikk ikke….Tenker eg prøver her først om noe vil kjøpe det før eg evn sender i retur….eller stapper det i en skuff…!

Kjøpt på Stoff&Stil forrige uke, nå er det UTSOLGT haha Du kan se det HER INNE i nettbutikken. Bredden er 135 cm og 3 meter langt. Hadde eg likt å sydde og ikkje minst kunnet sy hadde dette blitt mye flott, men det skjer ikkje!

 

 

 

 

Her ser du prisen: 375 + 99 i porto.

DU kan få kjøpe det for 300 kr + 70 i frakt (Stoffet veier ca 1 kg så det må bli liten NorgesPakke)

Send meg en Sms 93899225 elelr mail: [email protected] om du vil
kjøpe og eg sender det fort som svint – I morgen f.eks.

SOLGT!

 

Nå skal eg SLAPPE AV, har ryddet, kastet, sortert og gitt bort masse i hele dag. Storesøs og eg er goe!!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg