Innlegg Nr 2: Strikketilbehør laget av Fimo

 

Vel, da er det bare å fortsette da…Allerede har eg en aldri så liten stabel med ferdigpakka Maskemarkører som skal ned på posten i dag 🙂 Nå kommer det litt andre strikketilbehør som kan være nyttige 🙂

 

De 3 Juletrærene over har ingen nytteverdig for en strikker annet enn å henge til pynt da, på juletreet kanskje?
Det er samme juletre som eg laget som markører i fjor (De markørene selger eg forresten for 10 kr stk nå
fordi eg i år har forbedret selve monteringen)

Juletrærene over koster 80 kr pr stk og er vel en ca 6-7 cm

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 15 cm
Opp til pinnestr 3 mm

100 kr

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 15 cm
Opp til pinnestr 3 mm

100 kr

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 15 cm
Opp til pinnestr 3 mm

100 kr

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 15 cm
Opp til pinnestr 3 mm

100 kr

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 15 cm
Opp til pinnestr 3 mm

100 kr

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 20 cm
Fra pinnestr 3 mm

180 kr

SOLGT!

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 20 cm
Fra pinnestr 3 mm

180 kr

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 20 cm
Fra pinnestr 3 mm

180 kr

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 20 cm
Fra pinnestr 3 mm

180 kr

SOLGT!

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 20 cm
Fra pinnestr 3 mm

180 kr

SOLGT!

 

 

 

 

Pinneholder for 5 strikkepinner på 20 cm
Fra pinnestr 3 mm

180 kr

SOLGT!

 

 

 

Om du ønsker å kjøpe Ref. da til “Innlegg 2” og så nummeret på bildet, da er det også enkelt for meg å finne frem.
Det kommer nok 1 til innlegg i denne runden ser du.

 

Når du har bestemt deg kan du enten sende meg en mail: [email protected]
eller SMS 93899225 – Eg sender pakkene fortløpende

 

Alle priser er + porto, som ofte er den individuell så den får du oppgitt ved kjøp.

 

I natt fikk eg nok antall timer selv om eg våknet tidlig, kanskje eg kan få startet den planlagte ryddesjauen nå?? *Grøss* Først av alt litt mat og en kattevask, dusjen får eg ta etter endt innsats!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg