JULEMARKED – Forhåndssalg!

 

Tok rett og slett en besluttning om at eg legger ut noen av markørene eg har laget den siste tiden for salg. Pågangen har vært ganske stor om eg ikkje kan selge noen allerede nå. “Unnskyldningen” er stor sett den sammen: “Men, eg har ikkje muligheten til å komme til Solamessen” 😀 Det skjønner eg jo så da har eg plukket litt av alt eg har laget og legger det ut her da. Det som blir igjen etter Solamessen i november
havner også her på bloggen, bare så det er sagt 🙂

Om eg lager flere Markørserien frem mot november kan det være eg selger litt av de også underveis (Er jo en fin måte for å se hva som blir poppis 🙂  Alltid kjekt når folk spør om de kan få kjøpe noe av det eg lager

 

Om du finner noe i dette innlegget som du har lyst på; Send meg en SMS 93 89 92 25
Betaling skjer på Vipps og det er et tillegg på frakt kr 27,-

 

 

 

 

Har plukket ut en del av alle emaljemarkørene også,
mange fine julefigurer her ♥

 

 

 

 

Håndlaget markører i Fimo/Cernit Kr 50 pr stk

Krysser ut på bildet etter hvert som de blir solgt

 

 

 

 

Emaljemarkører 25 kr pr stk

 

 

 

 

Emaljemarkører (Strikke/Hekle tema) 25,- kr stk

UTSOLGT!

 

 

 

 

 

Skinnlapper til å sy på det du strikker. 6 forskjellige poser.
35 kr pr pose/ 5 skinnlapper pr pose

 

 

 

 

“Strikkefisk” – 75 kr pr stk
Dette bruker du ved felle-/Økerunder. Hver fisk har 10 ringer, den flyttes en ring pr felle-/økerunde på strikkepinnen. Er helt genial sier de som bruker den, eg har verken felt eller økt noe særlig i det siste *fniser*

 

Dette er det eg kan legge ut for salg pr nå, muuuulig det kan komme noe senere, men akkurat det kan eg ikkje love – Da må du heller vente til etter Solamessen som er 1.helg i november.
Ellers så gjelder egentlig 1.mann til mølla prinsippet…

 

 

 

VÆR SÅ GOD!
Kos deg!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. kor masse fint som vanleg – har du laga dei skinnmerke lappene selv ? Er så på jakt etter slike men med motsatt motiv, slik at dei passer på sokker .
      Vis du lager bestiller eg gjerne 2 pakker
      mvh. monika

      1. Nei eg lager de ikkje selv. Noen av disse kan brukes til sokker hvis du tenker at du bretter de rundt vrangborden med halve lappen på innsiden/utsiden 🙂

Siste innlegg