Lenke Armbånd – Til Salgs

 

For et par uker siden la eg ut 5 lignende armbånd for salg, bare for å “sjekke forholdene” – De forsvant på et blunk! Ennå får eg sms fra ivrige personer som ikke ser at de er solgt, vel, bare en ting å gjøre da: Lage noen flere! Planen er å ha de med på Solamessen, men siden eg har en del andre ting legger eg ut armbåndene her. Er det flere igjen 1/11 tar eg de med på messa 🙂 Håper du finner et du liker 😀
Da starter eg med bildet over:

Porto: Opp til 2 armbånd = 29 kr i porto
F.o.m det 3.armbåndet til det 5. er portoen 36 kr

 

Nr 1
A) Lilla
B) Rød

200,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

Nr 2
A) Turkis “Bling” Pote
B) Turkis “Bling” Pote

200,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

Nr 3:
A) Rosa m/krone
B) Turkis m/krone

200,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

 

Nr 4:
A) Turkise Ugle
B) Turkis Ugle

200,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

 

 

Nr 5:
A) Turkis “Hjerte” Pote
B) Turkis “Hjerte” Pote

200,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

 

 

Nr 6:
A) Regnbue Multi Farger
B) Regnbue Lilla

200,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

 

 

Nr 7:
A) Blå “Safir” m/krone
B) Blå “Safir” m/krone

200,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr 8:
A) Rulleskøyter
B) Prestekrage

200,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr 9:
A) Rødt Hjerte
B) Rød “M.Mus”

200,- pr stk+porto

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr 10:
Rosa Bling m/krone

200,- + porto

SOLGT!

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr 11:
A) Blå/Lilla/Fuksia + Bling
B) Turikis/Lime + Bling
C) “Smaragd” (Grønn)

150,- pr stk + porto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr 12:
A) Pinkish Purple + Bling
B) Rød “diamant”
C) Rødt + Striper

150,- pr stk + porto

 

 

Send meg en SMS (93 89 92 25) eller MAIL ([email protected])
om du finner noe du vil ha, sender fortløpende 🙂

Har ingen planer om å lage flere, muligens til våren/Sommeren `25….Får se, det popper nok opp noe annet eg vil lage i mellomtiden og så har eg det gående *Ler* En påminnelse: Deler av pengene eg tjener fra nå til jul på hobbydill som eg lager blir brukt på å kjøpe ull til Kirkens Bymisjon i Stavanger ♥

 

 

 

 

HA EN GOD NATT OG SOVE GODT

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg