Noe for deg?

 

Det ryddes til stadighet...Dette settet her med romslig dilldall veske og godt strikkepinnemappe kjøpte eg for en del år siden. Kraftig kvalitet (Pga flere lag stoff vil eg tro?) Er i allefall ikkje noe tynne lefser for å si det sånn 🙂

 

 

 

 

Pinneetuiet har rom for strømpepinner fra nr 2,00 mm til 9 mm (Broderte tall) Det går en del pinner i dette altså.
Eg har aldri aktivt brukt dette, mor mi fikk låne det siden hun ikkje hadde noe å ha strikkepinner i. Hele settet har kun ligget i garnskapet hennes. Nå tok eg det hjem igjen, har hatt i det vaskemaskinen fordi det hadde gulnet litt
i brettene, ble veldig mye bedre, men bitte litt “gult” kan skimtes. Aner ikkje hvilken såpe eg skal bruke?
Har brukt Vanish Spray på, så mye bedre ble det 🙂

 

 

 

 

Her ser du litt av det gule…Denne strikkemappa er jo sammenbrettet så det syns ikkje ikkje så godt +
at man er på innsiden av mappen når man bruker den *ler*

 

 

 

 

Mønsteret er jo selvfølgelig Høner som strikker, mer perfekt blir det ikkje!

 

 

 

 

Vesken er sydd dobbel, stabil og god, men eg trenger ikkje dette!

 

 



Eg har jo fortsatt dette geniale “etuiet”!! Det beste eg har av strikkeutstyr faktisk! Her har eg plass til alt og enda litt til, dessuten er det sjeldent at eg drar rundt på strikkevesker. Har jo i grunnen et hav av småvesker og pinnevesker kan du si…Akkurat dette settet har eg ikkje noe særlig forhold til, eg kjøpte det og det ble bare liggende uten å bli brukt før mor mi lånte det til oppbevaring. Husker eg betalte ganske godt for det for eg kjøpte det i en 2 gang; først veska og så etuiet som eg fikk sydd fordi eg ville ha likt veska 😀

Anyway, eg tenkte eg skulle selge dette om det er noen som har lyst på det 😀 Etter at eg flyttet inn på Hobbyrommet har eg virkelig innsett at eg kan ikkje ha for mye av alt! Da ender det opp med at eg blir kvelt her inne. Derfor, når eg rydder, finner ting som aldri blir brukt så er det bedre å selge —> Da kan eg heller shoppe forbruksmaterialer som forsvinner av seg selv *ler*

Ok, tror 450 kr for begge deler er en fin pris?? Eg vil påstå at kvaliteten på dette er så bra at du aldri kommer til
å slite det ut! Det blir +70 kr i porto fordi pakken blir mer enn 7 cm tjukk.

Send meg en sms 93899225 eller en
mail [email protected] om du er interessert 🙂

SOLGT!

 

 

 

 

Sånn ellers? Vel…eg S T R I K K E R ! Jepp, trengt litt strikk til dette perleprosjektet mitt og ja Snølykta er en del av hele greia – Yes Yes, enn så lenge er eg ganske så fornøyd! Tror det hele kommer til å bli et morsomt innslag
i julepyntinga i år 🙂 Blir spennende å vise det frem! Å ja, det er LYS i snølykten,
ikkje noe fake (Som maling f.eks) men lys altså 🙂

Har hentet frem noen perlerbrett for eg vurderer et par reinsdyr ♥

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg