VESKEPYNT & NØKKELRINGER

 

Jadda, ikkje flau en gang, disse syns eg ble supersøte! ♥ Akkurat de 3 kattene på bildet over ble solgt før de var ferdig! De suste i filmsnutt på Instagram mens eg laget de og da var det ei som spurte om å få kjøpe de, men de ble ikkje ferdig før i dag 🙂 Duskene som er montert på de over fikk eg i posten i dag, de er i sølv noe eg ikkje fikk tak i på hobbybutikker her. Kjøpte gull på Stoff & Stil, men eg måtte ha sølv. I dag er det akkurat 19 dager siden eg kjøpte de på Wish, og den ventetiden er absolutt innafor! Duskene er i semske og eg må virkelig si meg meget godt fornøyd med kvaliteten.

 

 

 

 

Ser her da vettu! Her har eg 2 katter til som er kledd i gulldetaljer, like fine og akkurat like søte. Selve kattene har eg laget selv i Cernit, de er stekt og har 2 strøk med lakk – Masse deilig dillearbeid 🙂 Disse selger eg.

 

NR 1: Katter
80 kr pr stk

SOLGT!

 

 

 

 

 

Eller kanskje du er mer Ugle Glad? Ugler er helt magiske syns eg så det dukker muligens opp flere
(La inn en bestilling på mer Fimo i går, eller natt er mer riktig…flere farger!)

 

NR 2: Ugler
80 kr stk

SOLGT!

 

 

 

 

 

 

Denne er ikkje så vanskelig å lage, men dog er den stilig syns eg!

 

NR 3: Multi Kuler
60 kr

SOLGT!

 

 


NR 4: Svarte Sauer
A) Grønn
B) Oransj/Rust

80 kr stk

 

 

 


NR 5: Grå Sauer

Første bilde:
A) Rosa
B) Petrol

Andre bilde:
C) Grå (<–Solgt!)
D) Hvit (<–Solgt!)

80 kr stk

Prisene er uten porto.
Portoen er vanligvis 20 kr, noen ganger blir det kjøpt mer enn én ting og da vil porto variere: 20,-/25,-/28,. Dette får du opplyst ved kjøp 🙂 Overstiger det f.eks 350 gr så blir det liten Norgespakka (70 kr)

 

 

NR 6: Katter
Fra venstre;
A Oransj <–Solgt!
B Rosa <–Solgt!
C Turkis <–Solgt!


80 kr stk

 

 

 

 

NR 7:
Svart Katt (<–Solgt)
Vaskebjørn
Rev
(Disse er 2-del med haler som dingler)

80 kr stk

 

 

 


NR 8:
Griser, fra venstre:
A <–Solgt!
B <–Solgt!
C
D <–SOLGT!
Disser er også 2-del, hodet dingler 😀

80 kr stk

 

 

 

 

NR 9:
Frosker
Fra venstre:
A
B <– Solgt!

80 kr stk

 

 

 

 

NR 10:
Monster

80 kr

SOLGT!

 

 

 


NR 11:
Marihøner
Fra venstre:
A (<–Solgt)
B (<–Solgt)
C (<–Solgt)
D (<–Solgt)

80 kr stk

UTSOLGT!

 

 

 

Bare for å vise lengden, denne er jo super til å henge på
strikkeveska eller sekken 🙂

 

 

 

 

NR 12
Sauer

Sau nr 3 er solgt

 

80 kr stk


NR 13
Sauer m/karabinkro

UTSOLGT!

80 kr stk

 

 

 

 

Et lite OBS når det gjelder Grisene, Froskene, Monsteret, Marihønene og Sauene (de 7 siste bildene) der “tabbet” eg meg litt ut når eg laget de…De er mer enn 2 cm den ene eller andre veien, dvs frakten blir dyrere…Det koster 55 kr i porto for det som er over 2 cm. Da kan det lønne seg å putte noe mer i den pakken (fniser), og MER finner du Her Inne 🙂 Eller du kan legge deg sammen med andre du kjenner som også shopper – Bare et tips og et obs der altså.

Som vanlig kan du kontakte meg på mail: [email protected] og Sms 93 89 92 25,
eller en annen måte som er enklere for deg 🙂 

 

 

 

 

Tenkte det kunne være greit å vise hvor lange de er. Fungerer supert som nøkkelring, eller som veskepynt! På ei strikkeveske er det helt innafor med litt fargerik pynt, eller på en skolesekk?

 

 

 

 

Skålen med dill begynner å fylles, her ligger det en del som venter på å bli montert. Venter fortsatt på passende dill i posten, som f.eks noe større karabinkroker enn de små eg bruker på andre ting 🙂 Det ligger noen flere katter ned i her, også som litt multifarger, legger de ut etter hvert i dette innlegget 🙂 Bare å følge med med andre ord, men tenkte det kunne være kjekt å legge ut noen først for å se om det var av interesse.
Ellers finner du mye annet morsomt og gøy
HER INNE!

 

Vel, eg har nå installert meg her på Hobbyrommet da. Tror eg skal ta å lage meg en kopp med Peppermyntete, følte det hjalp på magen i morges så eg går for det nå også 🙂 Har forresten bestilt legetime….
23.august var første ledige time….jadda neida så…

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Gosj, så mye fint😍. Så flink du er som lager alt dette, er imponert.
      Flere jeg vil ha her, sender deg en melding. Fortsett å lage 😊
      Elisabeth

    2. Du er virkelig flink til å få til uttrykk og fange opp særpreget på dyrene. Ikke rart de selges fortløpende 👏🥰

    3. Kom hjem fra mini ferie i dag. Da lå det et nydelig armbånd i posten.
      Gleder meg til å bruke det.
      Du er kreativ uten tvil. Og flink med farger.
      STÅ PÅ!!

    4. Hei.
      Jeg vil gjerne kjøpe svart katt på bilde nr 7 og marihøne B på bilde nr 10

Siste innlegg