STRIKKEFISK – Noe du bruker?

 

For en stund siden spurte eg i et innlegg om hva du som strikker likte å bruke av dubbeditter, da var det flere, eller ganske mange faktisk som sa at Strikkefisk var en god ting og ha. Vel, da måtte eg finne eg fin løsning
på det og her er noen av mine Strikkefisker 😀

Hvis du er usikker på hva en Strikkefisk er kan du ta en
kikk på DENNE You Tube filmen

 

Disse selger eg, i forhold til etterspørselen bør jo disse forsvinne SWOSJ! *ler* Eg har flere som henger her på vent, de venter på passende charms, så få eg se da hvordan dette går.
Veldig pirkete å lage, men….eg elsker jo dill som du vet!

Ønsker du å kapre deg en(eller flere) av disse tar du kontakt med meg på den måten som er best for deg, eller send meg en Sms på 93 89 92 25 eller mail: [email protected]

 

 

NR 1
SOLGT!

 

 

 

NR 2
SOLGT!

 

 

 

NR 3

SOLGT!

 

 

 

NR 4
SOLGT!

 

 

 

NR 5

SOLGT!

 

 

 

NR 6
SOLGT!

 

 

 

NR 7
SOLGT!

 

 

 

NR 8
SOLGT!

 

 

 

NR 9

SOLGT!

 

 

 

NR 10

SOLGT!

 

Perlene på de siste der 4 har eg laget selv


NR 11
SOLGT!

 


NR 12

SOLGT!

 

 


NR 13

SOLGT!

 

 


NR 14

SOLGT!

 

 


NR 15

SOLGT!

 

 


NR 16

SOLGT!

 

 


NR 17

 

 


NR 18

 

 


NR 19

 

 


NR 20

 

 


NR 21

 

 


NR 22

 

 


NR 23

 

 


NR 24

 

 


NR 25

 

 


NR 26

SOLGT!

 

 


NR 27

SOLGT!

 

 

1 Strikkefisk koster 80 kr + evn 20 kr i porto om eg skal sende den 🙂
Da gjenstår det bare å si:

 

 

 

SKITT FISKE!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg