Summer Accessories – Til Salgs

 

Hovedfokuset på Hobbyrommet om dagen er for det meste Jul, ikkje nødvendigvis en gjeng med julenisser, men man må uansett tenke litt anderledes….Ting man liker om sommeren f.eks er nok ikkje like poppis i november?
Da tenker man:
“Nei, det kan eg vente med til våren“.

Så ja, inni mellom må eg innom sol og sommer, kjente på det at eg trengte litt sommer accessories til meg selv
og som vanlig “tar eg litt av” og laget noen extra om andre skulle ønske litt dill dall.

 

 

 


 

Disse koster 80 kr pr stk. Det er glassperler, dvs det er litt tyngde
i de kontra platikkperler. Behagelige og glatte å ha rundt håndleddet 🙂

De er nummerert øverst fra venstre med 1-6

 

 

 

 

En annen type, også glassperler.
Små perler i skarpe fine farger.
3 lenker = 1 atmbånd. 100 kr stk.

 

 

 

 

Til Tananger Dagene laget eg en del fotlenker, de forsvant SWOSJ,
kun dette igjen. Det har regulerbar lengde og vil passe de fleste. 100 kr

SOLGT!

 

 

Alle prisene er + Porto (Alt an på vekt så enten kr 20,- eller 26,-)

 

 

 

 

 

Strikkefisker er tydeligvis alltid i vinden, har fått flere forespørsler den siste tiden å lage litt fortløpende. Nå har eg laget opp en del med tanke på Solamessen, men nå er det mulighet å plukke med seg noen av disse om du skulle trenge en 🙂 Du kan få bedre bilder om det er noe spesielt du ønsker.

 

Send meg enten mail [email protected]
eller Sms 93899225 om det er noe du har lyst på 🙂

 

 

I mens skal eg bare surre her på Hobbyrommet, skal ut om en stund. Har en gigantisk pakke som skal leveres på posten og så skal eg gå rundt Store Stokkavann med Ine. Egentlig skulle me gått rundt Vigdelneset, da er me ferdig med det nordligste strekket i “Tungenes-Ogna” – Da har me “Kun” Sele til Ogna igjen hehe Men, det er ganske kraftig nordvest der ute på berga så da drøyer med den turen bittelitt. Stokkavannet er et flott turalternativ 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg