Trenger du flere kjoler?? -Norske og Gratis Strikkeoppskrifter

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Designet av Kari Haugen/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Akkurat i øyeblikket er det 23 grader og eg fryser faktisk litt når vinden fyker inn døra her nå! Ja, eg har gåsehud noe som er helt utrolig når det er så mye som 23 gr!! Men vettu?? En slik kjole som dette hadde vært helt nydelig å hatt de siste dagene! Skikkelig luftig og lett uten at det hadde klistret seg til kroppen! Har kommet ut av tellinga på hvor topper eg har skiftet i løpet av helga, men det er mange!! Nå er det faktisk veldig grått ut og de første regndråpene har meldt seg! *Stor jubel*. Anyway, nå har eg jo muligheten til å være forberedt til neste hetebølge, jadda, ikkje tro at dette var den siste!! Eeeeeg kunne tenkt meg minst 3 slike kjoler; En i Terracotta, Denim og en i Jadegrønt, jepp det ville eg hatt! Dessuten er eg veldig glad i denne fasongen på korte kjoler, ja eller kjoler generelt! Kan liksom slappe litt av i den på en måte hehe Denne ryker definitiv rett inn på Ønskelista og Pure Lino som den er strikket i er absolutt et garn eg snart må teste ut, eg er veldig glad i Lin ♥

 

SOLSTREIF KJOLE
Bildet over
Fra 96 cm til 136 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Kari Haugen/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Kanskje du kjenner ei lita tulle eller flere? Ok, da er det bare å strikke i vei! Dette er virkelig en kjole for alle 🙂

 

LILLE SOLSTREIF KJOLE
Str 4 til 12 år

 

Begge kjolene er strikket i PURE LINO som er 100% Lin ( 85% Resirkulert lin og 15% Premium Lin) Garnet finner du i 22 nydelige farger, velg din favorittfarge og strikke deg en luftig og deilig kjole
som absolutt har plass til alt grillmaten!

 

* * * *

 

 

YES!!! Det kom jaggu meg det første TordenSkrallet!! Da blir det nok snart ganske så mye friskere! Håper bare ikkje det kommer FOR nært for eg har nemlig en DATE med Netflix og “Orange is The New Black”!! Joda eg HAR kommet i gang med strikkinga i dag, noen omganger har det blitt, men det er planen for resten av kwellen! Har lagt ei pute under foten for å avlaste kneet for det ser ut som eg har prøvd å trykke en honningmelon inn i der! Jepp!

Ellers har eg planer om å teste noe NYTT! Eller nytt og nytt, det er i allefall en Challenge og DET liker eg jo! haha Jaja du  kan jo velge om du vil joine eller ei, men ta først eg titt på 2 av Dib sine kamerater når de gjør det MoHaaa AMAZING!!! Snurr film HER og la deg forbløffe! 🙂

Har fått meldinger fra Dib og alt er helt SUPERT i Surnadalen! De hadde 31 grader i dag og treninga er i full gang! Får jo håpe at det friskner til der oppe også, hvis ikkje er det slettes ikkje langt til der de kunne bade 🙂

Men nå? Nå blir det kaffi og strikk!

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg