(U) Spiselige Sommerarmbånd

 

Klart eg MÅTTE! Noe annet hadde vært merkelig *ler* Kvaliteten på disse perler er så herlig, kan sitte å trille på de og kjenner at det er avhengighetsskapene! Laget 10 stk, alle med forskjellige charms 🙂
Litt for en hver smak muligens.

 

 

 


NR 1:
Prestekrage og Bie

SOLGT!

 

 

 


NR 2
Emalje Hjerte
SOLGT!

 

 

 


NR 3
Svart Gummi Bear

SOLGT!

 

 

 


NR 4
Blank/Rosa Gummi Bear

SOLGT!

 

 

 


NR 5
Kors

 

 

 


NR 6
Kors

SOLGT!

 

 

 


NR 7
Knitting Queen

SOLGT!

 

 

 


NR 8
Crochet Queen

SOLGT!

 

 

 


NR 9
Dusk

SOLGT

 

 

 


NR 10
Ugle

SOLGT!

 

 

 

Armbåndene koster 100 kr pr stk + 20 kr i porto

Ønsker du å kjøpe kan du sende meg en mail:
[email protected] eller sende en sms 93899225 🙂
Sender fortløpende.

 

Nå skal eg pleie kropp og sjel her inne på Hobbyrommet, legen tringte meg så nå har eg fått medisiner,
satser på at det blir en ordnings da 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Så mye fint du lager 😍
      Eg må nok snart ut å handle litt, og prøve å lage litt eg og ❤ Blir så inspirert av deg, og det e alltid gøy å kikke innom bloggen din 😍
      Kanskje eg må begynne å blogge litt igjen og 😎
      Go’klem frå Tante Ulla ❤

      1. Der var jo du 😀 Lenge siden, ALT for lenge siden! <3
        Begynn å blogg igjen, det er jo en måte å holde kontakten på det også 🙂
        Klem t deg og <3

Siste innlegg