NYDELIGE HALSER NORSKE OG GRATIS OPPSKRIFTER


Jocelyn Tunney

En god hals trenger slettes ikkje være noe HokusPokus, husk at det ENKLE er oftes det beste 🙂
Vitsen med en hals, syns eg, er at den skal kunne svinges rundt halsen din og legge seg litt inntil slik at den varmer godt! Har litt “problem” med å se bruksområdet til de som f.eks er glattstrikket og står rett opp? Det kan vel ikkje varme det vel?? Det som EG syns er best er å legge opp som om du skal strikke en genser, bare ENDA større, strikke en ca 20-40 cm eller noe, felle av og VOLA snurr den rundt hals og hue! Ja for DET er nemlig også deilige, ja om du kan trekke den litt opp på hodet eller opp forbi ørene 🙂 Halsene eg har plukket med meg i dag, ja de er nettopp slik!
Enkelt og greit,spander heller et av dine favoritt garn og NYT!

FINO CIRCLE SCARF
Bildet over

Norsk og Gratis Oppskrift

 



Marte Eldøy

THE DANICH FORESTS
Norsk og Gratis Oppskrift


Lisa R. Myers

CESTA COWL
Norsk og Gratis Oppskrift


Marte Helgetun

PATENTSTRIKKET HALS
Norsk og Gratis oppskrift


 


Da er det vel bare å følge anmodningen over, ikkje det?
Søndag og fredag er faktisk de beste dagene i uka er min mening, mmmmm jaja lørdag er neimen ikkje verst den heller og i morgen blir den fin for Ali skal kokkelere Pájela 🙂 Jammy Reker og Kylling er innkjøpt, jepp det er mange måter å lage den på så me skipper f.eks blåskjella 🙂

KOS DEG OG NYT EN
ELEGANT KWELL og NATT 🙂

Go`klem fra ei Vibbedille som begynner å kvikne til 🙂 

#strikking #cowl #hals #vinter #kaldt #helg #fredag

1 kommentar

Siste innlegg