DANSK BABY OG BARNESTRIKK


Lone Kjeldsen


Eg ble i grunnen værende i den danske strikkeverden en stund, stadig på jakt og utkikk! Det er så ubeskrivelig mye flott at man blir jo nesten litt tullete! Når det kommer til Baby og Barne design er det rett før eg tilter vettu, Åååå eg har virkelig ikkje godt av dette! Etter planen er jo buksa eg holder på med det SISTE på en stund, ja for eg viste deg jo de større prosjektene som burde blitt ferdig før eg starter på noe nytt….Virkelig Farlig! Men så vet eg at eg har prosjekt som er på vei inn som skal være ferdig til oktober f.eks….Ja så det har en tendens til å balle på seg og da er det ALLTID noe som blir lidende…Ståa er det at eg TRENGER virkleig en NY jakke til Høsten og Vinteren og Hverdagsjakken eg strikker av garnet Jr ga meg MÅ bli ferdig først!
Nei eg får bare ta meg i nakken!

 

BAGGY-BABY
Bildet over

Str 0-9 mnd


Lone Kjeldsen

DRESS FOR ALMA
Str 6-12-18-24 mnd


Lone Kjeldsen

NORDIC
Str 1-6 år

 


Lone Kjeldsen

A LITTLE ONE
str 3-6-9-12 mnd

Sånn, da er eg i grunnen klar her i Go`stolen eg 🙂 Har vært flink og skåret noen extra Husmorpoeng ved å rydde/vaske kjøkkenet, bretta litt klær og satt på en diger maskin med håndklær 🙂 Jepp, det er litt herlig for Ali siden han skal lage Pájela til i kwell og nå slipper han å vaske før han starter 🙂 Iallfall syns eg det er best å starte matlaginga på rent og ryddig kjøkken, blir fort et ORK om man skal shaine først! Dessuten er jo Ali vant med å jobbe med en kjøkkenassistent hehe
Da kunne han jo stort sett valse inn på et stor kjøkken og bare gjøre det han var best til 🙂

Her sover gutta ennå og eg skal ha ME-TIME sammen med “Real Housewife” og strikketøyet!
Helt HYSTRISK, men ganske avslappene og morsomt å ha på til strikketøyet 🙂 Trenger i grunnen en skikkelig BRA serie! Joha, eg satt å så på “Gossip Girl” ei ukes tid, men eg ble lei, ja for det var jo faktisk MYE av det samme opp igjen og opp igjen + eg syns det virker litt Urealistiskt??
Kan virkelig så pass unge mennesker styre og regjere så mye som de gjør??

Ute er det litt sånn halvveis vær, ja det drypper litt, blåser litt er overskyet samtidig som eg kan se at sola styrer i vei bak skydekket 🙂 Det kan bli enten en våt dag eller en fin dag,
kose meg, ja det skal eg anyway!

Har fått en del Snap og meldinger fra damer på Strikketreffet på Lillehammen – SÅ KOSELIG!
Nyt dagen der oppe 🙂

Håper også at DU har en skjønn start på dagen og at du får gjort det du har bestemt deg for!
Selv har eg fått på meg Kosegenser str 4XL og skal bevege meg minst mulig nå 🙂

 

 

 

NYT LØRDAGEN OG KOS
DEG LITT EXTRA

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikkedesign #dansk #baby #barn #ull #kos #lørdag 
 

0 kommentarer

Siste innlegg