I DAG HAR DENNE DAMA BURSDAG!

YES! 27.august 1970 kom eg til verden i Stavanger by, altså, i dag er eg 46 år og ei meget Glad og Fornøyd dame! Livet har gitt meg nok av utfordringer å bryne meg på, men har overmannet dem hver eneste gang og ser lyst på fremtiden selv om det til tider kommer kjepper i hjula, men hvem har vel ikkje opplevde det?? Man kommer vel ingen vei utenom? Ingen seier smaker bedre enn en real fight! GIVE IT TO ME!

Traff mannen i mitt liv som 20 åring og har vært gift i 25 år, Sølvbryllup i sommer, søren ikkje mange som hadde trodd det! 1-0 til meg!

Fikk utlevert ei hard nøtt i 2001, men, eg overlevde! 2-0 til meg!

Kom meg levende ut av Beirut i 2006 sammen med ungene 3-0 til meg!

Vil påstå eg har klar meg meget bra de siste 15 årene etter mye motgang! 4-0 til meg!

JIPPI! Eg lever og eg GLEDER meg over det hver eneste dag og eg har store planer om å være her i minst 46 år til, hvorfor ikkje liksom, eg har det jo bra! Det lønner seg nemligen å se POSITIVT på tilværelsen, ja om det vil si å gjøre karriere eller sitte i en Go`stol å strikke! ALLE er me verdt like mye og har like mye lov å glede oss over livet som andre 🙂 Man velger sin egen LYKKE! Eg nyter heler veien, ja for det er det som er Lykke, ikkje destinasjonen 🙂 

Dagen i dag skal nytes i fred og ro, akkurat som eg liker det 🙂 Eg har valgt maten i kwell som faktisk blir Ali sine megaburgere! JuHuuu Enkelt, men dog så godt! Livet er en Gave i seg selv og eg fryder meg 🙂 Skal virkelig kose meg her i Koseklær sammen med mann og barn <3

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE LØRDAG DU OGSÅ 🙂

 

 

 

Go`klem fra bursdagsbarnet Vibbedille 🙂

#bursdag #party #kos #megaburger #is #mann #barn #lykke
 

27 kommentarer
    1. Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen din i dag 🙂 håper dagen blir akkurat sånn du vil ha den og at du får alt du ønsker deg 🙂 klem til deg fra meg 😉

    2. Gratulerer så mye med dagen 🌹. Heier på deg både i går, i dag, i morgen og videre fremover ❤️. Du er en inspirasjon på alle måter. Nyt dagen 💖💖💖

    3. Hjertelig til lykke med dagen! Det blir nok en strålende dag skal du se med din positive innstilling og glede over livet!

    4. Gratulera so masse med dagen 🙂 Håper den vert kjempeflott!!! Klem frå Marta K

    5. Gratulerer masse med dagen! 🙂 Håper du får en flott dag. Alle gode ønsker til deg. Du er enestående positiv! Klem fra Tonje

    6. Hurra for deg🎈 Gratulerer så mye med dagen Ønsker deg en aldeles fantastisk dag😄

    7. Gratulerer med dagen Vibeke<3 Nyt den og bruk den som du vil. Vit at du betyr mye for veldig mange:)
      Ellers så kunne eg sverget på at det bare er noen uker siden vi to fylte 45!!?? Tiden flyr virkelig i godt lag.
      Klem<3

    8. Gratulerer så mye med dagen. Håper den blir det du ønsker deg. Kos deg sammen med dine. 🇳🇴🌹🎁

    9. Jeg har fårtt 26 år i tillegg til dine 46— la oss nyte alle årene vi kan være heldige og få. Dagen er din—–🌹🌹

    10. Gratulerer så mye med dagen, måtte det bli en fantastisk dag 🎁💐🎂🍹👨‍👩‍👧‍👦

    11. Gratulerer så mye med dagen😍 Håper den blir akkurat som du ønsker❤🎁
      Klem fra Grete Lill

    12. Gratulerer masse med dagen 🙂 tusen takk for alt du deler 🙂 helt enig med deg i at det blir bedre av å se positivt på ting 🙂

    13. Gratulere så mye kjære Vibbdille… ha super fin bursdagen med dine :-)))
      Livet er super fint.
      Klem fra Viola

Siste innlegg