BESTE BABYBOOTIES EVER


Staheten vant og eg fikk ferdig de lyse Kasmir Bootiene som “hører til” den bittelille Omslagsjakken eg strikket 🙂 De er så smååå kan du tro! Awwww kjempesøte skal vites <3 Er beregnet til å bruke de aller første ukene, Åååå det blir sikkert kjempesøtt 🙂


Når eg var så godt i gang startet eg like greit på et par til Viggo-genseren og den hvite buksa også hehe Siden de klærene er litt større strikker eg disse i dobbelt garn-Holst Supersoft 🙂
Bildet tok eg i går kwell og da er det søren meg begrenset med lys så eg beklager kvaliteten 😉


Disse Bootiene strikket eg til ei venninne av Amira i mai og de ble veldig godt mottatt 🙂 Hvis du har små babyer rundt deg og du har lyst å strikke noe-STRIKK SLIKE! De er knall gode! Extremt enkle å strikke (Norsk oppskrift) + de sitter veldig godt på foten 🙂 Oppskriften er gratis og du finner den HER! Oppskriften er i 2 størrelser, men du kan også regulere den med pinner og garn.

De lyseblå her er strikket i Babyull på pinne 2, de natur øverst er i Ull/Kasmir fra Rasmilla på pinne 2,5 og de RosaLilla er på pinne 2,5 i dbl Holst Supersoft. De er også veldig enkle å regulere lengde på underveis 🙂 Altså: VERDENS enkleste BabyBooties 🙂

 

Da er det jammen meg nok ei ny uke! Snakker meg om at tiden flyr! Jr ligger vadder m/feber, men eg har ikkje fått tak i legensenteret tidsnok til å få “Akutt”time, så nå må me nok vente til i morgen. Skal vurdere utover dagen å se verken i ansiktet an, ja for er det “bare” halsen så får det fikse seg selv 🙂 Eneste gangen Jr har brukt Antibiotika etter han ble stor var da hals, nese og ører var fulle av streptokokker! Hadde liksom ikkje noe valg da, ellers tar det stort sett bare et par dager extra på å bli frisk og det er bedre syns eg.

 
Før eg rigger meg til her i Go`stolen skal eg ta en kjappis ned på butikken, alltid NOE man trenger en mandag hehe Ja som MER fisk til Milo hehe TYPISK! Nytter liksom ikkje å bare si til han at han må vente litt! Deretter er det strake veien i dusjen og SÅ har eg en BabyBootie nr 2 å strikke og SÅÅÅÅ skjer det noe SPENNENDE ser du! JuHuuuuu Nytt PROSJEKT In The House! JuHuuu Får se hvordan dagen arter seg om eg har roen til å starte hehe Krever muligens noe mer TENKING enn normalt så det får eg vurdere utover 🙂 Dette skal bli GØY! Men ok, da må eg nesten bare svinge meg rundt her 🙂

 

 

 

KOS DEG MASSE OG HA EN
SUPER UKESTART! NYT DEN!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #babybootie #baby #gratisoppskrift #norskoppskrift #oppskrift

7 kommentarer

Siste innlegg