STRIKK NYDELIGE VINTERLUER


Pelyh Natalie

Åååå det er FLOTT med slike VAKRE luer! Snakk om å heve et antrekk eller å gjøre ungene om ENDA mer skjønne! Omkretsen på disse luene er fra ca 50 cm så de kan like godt brukes av en voksen 🙂
Her får du utfordret deg litt på fletteteknikken, men som eg til stadighet minner deg om så er det slettes ikkje vanskelig! Ta EN flette om gangen og VOLÀ så får du det til 🙂 Gøy er det iallefall, prøv da vel 🙂 

FERN FIELD HAT
Bildet over

Oppskriften på halsen finner du HER!

 

 


Pelykh Natalie

Dette er bare den søteste lua eg vet om! Tror faktisk eg bare må strikke den!

BOBBLES HAT
Gratis Oppskrift

 

 


Pelykh Natalie

WINTER ADVENTURE

 

 


Pelykh Natalie

Dette er ei skikkelig nydelig OG morsom lue!

BONVOYAGE

Hvis du strikker ei slik lue og gir den i f.eks i Julegave, ja da har du virkelig en FLOTT gave! Tenk deg f.eks en av disse luene i en skikkelig flott RØD farge? Ååå hadde ikkje det vært lekkert eller?

 

* * *

 

I kwell skal eg klare å rangle litt! Var jo oppe før 8 i morges og på butikken FØR 10 så det var godt med en kwil, ja eg lurte meg til nesten 2 timer under dyna! Merkelig, om natta drømme eg nesten ikkje, husker ingenting iallefall, men hekkan som eg roter og drømmer når eg bare tar ein kwil!
Måtte jo bare le da eg sto opp hehe Helt utrolig *ler*

Vettu ka som egentlig irriterer meg litt?? Eg ser egentlig VELDIG lite på Tv, ja eg ser heller på f.eks Netflix og vettu hva en av grunnen er? Jo, på Tv er det jo nesten BARE MAT!! Lagt merke til det?
Ja ikkje bare på èn kanal, men på ganske mangen etter hvert! Joa, det kan være gøy å se noen lage mat, ja av og til, ja slik som Fru.Espeli med Persilledusken sin
(Den gang hadde me jo ikkje så mye valg) men vil påstå at man neeesten ikkje kan velge nå heller! Du starter å swisje på fjernkontrollen og det dukker opp Master Ditt, Master Datt, ja ikkje bare den norske varianten, neida, det blir for lite så her kjøres det på med både den danske, svenske og amerikanske! WHAT!?!? Når er Nok Nok liksom??
Merker at eg er VELDIG Glad for å kunne velge selv hva eg vil se på f.eks Netflix hehe

Som f.eks nå etterpå, ja da skal eg kose meg med GLEE og strikketøyet, skjempekoselig!
Blir i godt humør av masse fin musikk som setter gang på MinneKofferten <3 Mmmm så gøy!

Planer for kwellen? Strikking på tapetet eller? Ka du strikke på da?
Startet på Julegavene eller?

KOS DEG MASSE OG NYT
EN HERLIGE KWELL!


Go`klem fra ei uthvilt og fornøyd Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #luer #flettestrikk #flettemønster #ull #vinter

1 kommentar
    1. Der var det mange fine mønster. Likte veldig godt den første luen med hals. Ha en fortsatt flott kveld!

Siste innlegg