SKIKKELIG FINE HØSTPLAGG


heidiandlana/ Design: Margaret Craig

Høsten er tiden hvor me varmer opp til vinteren, ja sånn plaggmessig også vil eg si! Ja me tar ikkje akkurat på oss en tjukk ullgenser om det er 10 grader, men plagg som en lun Poncho`ish er jo herlig 🙂 En tynn, men lun genser under og du er både kledd og varm nok 🙂 Men høsten kan være lunefull! Morgenfrosten kan komme anytime, men det kan jaggu meg badeværet også! HALLO! Det er meldt hele 22 grader her på mandag!! Ka e det som skjer?? 

 

 

TOURING CAPE
Bildet over

 

 


heidiandlana/ Design: Margaret Cape

DISCOVERY

 

 


heidiandlana/ Design: Margaret Cape

PASTURE

 

Egentlig så føle eg ikkje at eg passe Poncho!?!?! Får det ikkje helt til å passe liksom, ja skal eg løfte armene så ender eg opp med ponchoen rundt halsen hehe Prøvd å spist is f.eks når du har poncho på deg?? Det har eg hehe Nei, eg må nok begynne å “te” meg som ei dame *ler*
Syns det er virkelig fint på alle andre!

Gikk å kwilte i ettermiddag, men fikk søren ikkje sove! Tyngden i hodet ble litt for tung så eg sto opp og vasket håret i steden for hehe Ja det pleier faktisk å hjelpe noe ganger, vasker det i kaldt vann og får kjølet ned kokepunktet 🙂 Føler meg litt lettere og HÅPER at det er helt stabilt i morgen 🙂

Nå derimot er det tid for å Danse! Syns egentlig lite om “Skal vi danse”, joa, det var kjekt når det startet for DA var det virkelige kjendiser, nå er det sånn ÆØÅ kjendiser hehe Men men mor mi liker det så da er det DET me ser på i kwell 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL!

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #poncho #cape #høst #fall

1 kommentar

Siste innlegg